Klart den är backhalfad om man kapar ur hela golvet och bygger dit en annan bakvagn. Och vad spelar det för roll om den är backhalfad? Han vill ju köra fort.
Jag hade också kapat sönder min om det inte vore en äkta M3
Bmwandreas wrote:Klart den är backhalfad om man kapar ur hela golvet och bygger dit en annan bakvagn. Och vad spelar det för roll om den är backhalfad? Han vill ju köra fort.
Jag hade också kapat sönder min om det inte vore en äkta M3
Bmwandreas wrote:Klart den är backhalfad om man kapar ur hela golvet och bygger dit en annan bakvagn. Och vad spelar det för roll om den är backhalfad? Han vill ju köra fort.
Jag hade också kapat sönder min om det inte vore en äkta M3
Men nu räknas hans bil som backhalf, medans jag har helt orig kaross
Räknar du även "Fear this" bil som backhalfad?? E34 bakvagn och allt!!
[//Flaxis
Han har ju iof golvet kvar. Reservhjulsbaljan finns det inga krav att den ska finnas kvar...
Anar man en bitter ton?
Närå inga bittra toner här inte...
Det mesta skrivet med stor del ironi...
Dock spelade jag vidare i ämnet då jag var nyfiken på Andreas resonemang...
Åsså dom "obligatoriska" smiles´en
//Flaxis
Bmwandreas wrote:Kapar man ur golvet och monterar annan bakvagn blir det automatiskt backhalf. Därav uppkomsten av namnet
Det jag vill komma till är att man jue kan få till en betydligt bättre bakvagn än STD, UTAN att kapa ur golvet...
Är med på vad backhalf innebär, men undrade lite över vart folk ansåg att gränsen gick...då backhalf i första hand brukar vara en "dragracingterm" som i det fallet innebär stel axel, fyrlänk m.m
//Flaxis