Ska du bygga om så stoppa i något som får plats. Så du slipper kapa i karossen och att den går att återställa till originalskick.
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Nja, Perra heter jag, men annars var det rätt.OskarssonsGTR wrote:Peter på 23GTR kan säkert få fram nåt.
Per,Peter är ju nästan samma iaf23GTR.se wrote:Nja, Perra heter jag, men annars var det rätt.OskarssonsGTR wrote:Peter på 23GTR kan säkert få fram nåt.
Jag är ju väldigt traditionell av mig när det gäller dem här bilarna och tycker att Watanabe som du har på är ultimata. Sen kan man diskutera bredder, offset och diameter, men om man får till rätt proportioner så är dem svårslagna. Du kan se lite inspiration på hur det ser ut med olika storlekar om du scrollar ner en bit på den här sidan:M_Tyson wrote:Någon som vet några schyssta fälgar och stolar får gärna pm:a.
Man får tänka på att bilen hade max 130hk original. Om man då hinkar i en maskin med kanske 400hk så är risken att chassit är alldeles för mjukt för att klara det. Det kan nog behövas en del förstyvningar och förstärkningar. Inte heller bromsarna är ju nån höjdare original...AsLoT wrote:Så jäkla fina dessa.
Orginalstuk i all ära men ja tror faktiskt det skulle passa med onödigt mycket effekt i en sån där me
Nej, jag vet tyvärr inte vad sätena heter men det finns andra man kan köpa som ser liknande ut om man inte hittar exakt dem där. Jag antar att du redan känner till dem största firmorna i Japan som säljer delar till Hakos? Dem är ju inte så vassa på Engelska men har du lyckats köpa en Hako där borta så borde du redan ha kontakter så att du kan få hem delar också.(?)M_Tyson wrote:Vet du vad dessa säten heter och går att få tag på?
Jag tror att det var en GT-X, för det jag fick fram som var skillnaden är enports eller tvåports förgasare. Och jag tror att han fick fram att det skulle varit en tvåportare.
Jag har inte lärt mig så mycket Japanska än