Varning för oseriös säljare!

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren

Hool

Re: Lurad/blåst vid köp av motor

Post by Hool »

Volvofolket är ju tyvärr lite eljest.. På den tiden jag hängde på TPC så kom det ut "Lurad!" trådar titt som tätt.. Ibland flera under samma vecka..

En del verkar tro att de inte syns på nätet :roll:

Känns som BMW folket är mer reko :)
- Growl! - http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false; -
- Jonathan Danell
- 0702755150
Kim Norgren

Post by Kim Norgren »

Carlsson wrote:
Kim Norgren wrote:
Carlsson wrote:Ser ut som om att säljaren inte fått ur allt spån från ev bearbetning då ser det ut så på 150mil!
Kines stakarna brukar ge sig i lilländan bara byta mässings bussningen
Ja det är väl nåt sånt som har hänt! Men tråkigt när killen säger att det inte finns ett fel på motorn trots bilder osv :? Då blir man ju ännu mer förbannad...
Är du förvånad troligtvis var det en Volvoraggare som sålde skiten?!

Hahaha :D Nej iofs inte nå förvånad :D
Overload Racing
Kim Norgren
076-0175311
Kim Norgren

Post by Kim Norgren »

Hool wrote:Volvofolket är ju tyvärr lite eljest.. På den tiden jag hängde på TPC så kom det ut "Lurad!" trådar titt som tätt.. Ibland flera under samma vecka..

En del verkar tro att de inte syns på nätet :roll:

Känns som BMW folket är mer reko :)
Har ju mest byggt på min E30 tidigare och bara haft ett problem och det var en topp som jag köpte som var sprucken när jag monterade den. Annars bara fina delar av alla jag köpt av! Många verkar som sagt tro att dom är dolda bakom sina datorer... Nu är det ju ganska liten krets som bygger bilar och dom flesta håller ju till på PPF eller Sävar så ryktet sprider sig ju ganska fort.
Overload Racing
Kim Norgren
076-0175311
Kim Norgren

Re: Varning för oseriös säljare!

Post by Kim Norgren »

Nu har man hämtat ut nyrenoverade stakar och honat block för ca 2500kr :evil:
Även köpt ny oljepump, nya ram, vevlager, kolvringar och packningar.
Känns riktigt surt då det känns som om säljaren bör ha stått för skiten... Men men vi springer nog på varandra en vacker dag!

Men som sagt se upp för att göra affärer med användaren laggey från Lindesberg!
Overload Racing
Kim Norgren
076-0175311
M-techer

Post by M-techer »

Hool wrote:Känns som BMW folket är mer reko :)
Njaa, det vettifan det.
Aaah det är rätt stökigt...

0709-854845.
Svintoleffe

Post by Svintoleffe »

Jag ahr lärt mig en sak, man ska aldrig handla bil eller saker ifrån lindesberg idioter finns dte där.

Nummer två, jag litar inte på nån vad dte gäller affärer nu för tiden då ens så kallade bästa kompisar blåser en på pengar till och me.

Finns det någon som vet väldigt väldigt bra inkasso företag så skicka gärna ett mail mvh
Santa Fe

www.Skogenracing.com

Mvh Leif
Soppa

Sv: Re: Varning för oseriös säljare!

Post by Soppa »

Svintoleffe wrote:Jag ahr lärt mig en sak, man ska aldrig handla bil eller saker ifrån lindesberg idioter finns dte där.

Nummer två, jag litar inte på nån vad dte gäller affärer nu för tiden då ens så kallade bästa kompisar blåser en på pengar till och me.

Finns det någon som vet väldigt väldigt bra inkasso företag så skicka gärna ett mail mvh
Haha. Å ja som precis flyttat till Lindesberg. Nu är de kört för mig asså.

Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
Jens92

Post by Jens92 »

Svintoleffe wrote:Jag ahr lärt mig en sak, man ska aldrig handla bil eller saker ifrån lindesberg idioter finns dte där.

Jag vet inte vad du baserar det på men jag tycker det känns lite väl att hävda att alla härifrån är idioter för de?
Svintoleffe

Post by Svintoleffe »

Jag ser at det ramlade bort ord som skulle ha varit me där, handla inte saker ifrån bil ifrån kia återförsäljaren i lindesberg.

Om ni inte vill blåsta blev blåst på 18 tusen inge skoj pengar som jag aldrig får se igen
Santa Fe

www.Skogenracing.com

Mvh Leif
Post Reply