det är inte så coolt klipp =) haha, mesigaste börn jag lagt.. Skulle precis dra av en "cerveza börnis" (ge på henne som den gris hon är) men då slogs växeln ur och det började tjuta mystiskt... tippar på urtrampningslagret...
Verkar ju sjukt att tilton lagret ska skära av min lilla test runda bara för jag inte hade pedalstopp... Går det verkligen så fort?
Tänkte riva och spana lite imorn... Men sjukt vad trevlig grisen kändes (stjärtgrill, värmepaket, hastighetsmätare) störtskön gatbil
r.ivars wrote:Verkar ju sjukt att tilton lagret ska skära av min lilla test runda bara för jag inte hade pedalstopp... Går det verkligen så fort?
Tänkte riva och spana lite imorn... Men sjukt vad trevlig grisen kändes (stjärtgrill, värmepaket, hastighetsmätare) störtskön gatbil
Det hoppas jag verkligen inte, för jag saknar pedalstopp på min med atm :O Man myser verkligen runt i en e34, och med 1kwhp under huven är det inget annat än en perfekt gatbil!
r.ivars wrote:Verkar ju sjukt att tilton lagret ska skära av min lilla test runda bara för jag inte hade pedalstopp... Går det verkligen så fort?
Det hoppas jag verkligen inte, för jag saknar pedalstopp på min med atm :O Man myser verkligen runt i en e34, och med 1kwhp under huven är det inget annat än en perfekt gatbil!
Pedalstopp måste man ha!
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
r.ivars wrote:det är inte så coolt klipp =) haha, mesigaste börn jag lagt.. Skulle precis dra av en "cerveza börnis" (ge på henne som den gris hon är) men då slogs växeln ur och det började tjuta mystiskt... tippar på urtrampningslagret...
Verkar ju sjukt att tilton lagret ska skära av min lilla test runda bara för jag inte hade pedalstopp... Går det verkligen så fort?
Hatar när det händer!
Inventor of ANAL GAPING.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk