Info om Säljare/Köpare
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
Re: Info om Säljare/Köpare
fun beemer hörde av sig till mig och ville ha delar av mig.
Han bad mig skicka sakerna till hans adress, men jag skickar inte utan att förskottsbetalning sker.
Jag skickade mina kontonr och bad han sedan höra av sig vilken av kontona han satte in på och detta bekräftade han.
Dagarna gick och ingen betalning så skickade ett PM och frågade hur det gick med betalningen.
Då fick jag som svar att han har ju inte ens fått mitt kontonr!
Jag orkade inte bry mig riktigt utan skickade konton igen. Dagarna gick och inga pengar på kontot.
Skickade ett nytt PM som han läst, men som han valt att inte svara på.
Får väl helt enkelt höja ett finger att inte skicka nått till denna person utan att förskottsbetalning sker!
Affär avbryten!
Han bad mig skicka sakerna till hans adress, men jag skickar inte utan att förskottsbetalning sker.
Jag skickade mina kontonr och bad han sedan höra av sig vilken av kontona han satte in på och detta bekräftade han.
Dagarna gick och ingen betalning så skickade ett PM och frågade hur det gick med betalningen.
Då fick jag som svar att han har ju inte ens fått mitt kontonr!
Jag orkade inte bry mig riktigt utan skickade konton igen. Dagarna gick och inga pengar på kontot.
Skickade ett nytt PM som han läst, men som han valt att inte svara på.
Får väl helt enkelt höja ett finger att inte skicka nått till denna person utan att förskottsbetalning sker!
Affär avbryten!
Köpare - Jag
Säljare - Lindberg_
Ville köpa en front av han så satte över pengar som va inne dagen efter, hade en lastbil som stog i umeå 10 min från honom..
Han åkte dit och gav chaffisen fronten och 1 dag senare hade jag den!
6 kolvar av 5 till han! Snabbt och enkelt!
Köpare - Jag
Säljare - TheMan
Satte över pengar, tog liten stund innan dom kom! Men fick dom idag iaf! Så 5 av 5 kolvar!
Säljare - Lindberg_
Ville köpa en front av han så satte över pengar som va inne dagen efter, hade en lastbil som stog i umeå 10 min från honom..
Han åkte dit och gav chaffisen fronten och 1 dag senare hade jag den!
6 kolvar av 5 till han! Snabbt och enkelt!
Köpare - Jag
Säljare - TheMan
Satte över pengar, tog liten stund innan dom kom! Men fick dom idag iaf! Så 5 av 5 kolvar!
Köpare - Jag
Säljare - Dawe_A
Köpte en btr med tillhörande tryckmätare av honom, Betalade den 6januari plus 100:- i frakt för rek.
Sen totaldött. Inga svar på pm
Fick min btr idag 31jan, Stämplad 28jan, Skickad i postens minsta jiffybag trots att jag betalat för rek. Felskrivet postnummer, delvis trasigt kolli och ingen mätare som skulle ingå.
Rekomenderar inte denna säljare
Säljare - Dawe_A
Köpte en btr med tillhörande tryckmätare av honom, Betalade den 6januari plus 100:- i frakt för rek.
Fick min btr idag 31jan, Stämplad 28jan, Skickad i postens minsta jiffybag trots att jag betalat för rek. Felskrivet postnummer, delvis trasigt kolli och ingen mätare som skulle ingå.
Info om Säljare/Köpare
rovers wrote:Köpare - Jag
Säljare - Dawe_A
Har väl framgått tidigare att davve är tämligen oduglig att göra affärer med ifall det ska skickas
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
rovers wrote:Köpare - Jag
Säljare - Dawe_A
jag skrev samma postnummer som jag fick av dig givetvis. Skicka din adress igen så ska jag skicka mätaren + 50kr i rekavgift som du betalde. Glömde helt av mätaren i all hast då den inte satt monterad på BTR´n.
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
Köpare: Jag
Säljare: Dawe_A
Köpte ett Nuke y-Kors av honom betalade men blev skitnödig när sakerna inte kom på ett tag .. men dom dök upp 28/1 och va i bra skick..
Så 3/5 stakar för den långa vänte tiden..
Säljare: Dawe_A
Köpte ett Nuke y-Kors av honom betalade men blev skitnödig när sakerna inte kom på ett tag .. men dom dök upp 28/1 och va i bra skick..
Så 3/5 stakar för den långa vänte tiden..
Tony Sarja
0735611651
http://www.garaget.org/Sarja88" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.garaget.org/tonysarja" onclick="window.open(this.href);return false;
Bmw E30 318 Dragracing
Bmw E36 320 Testa REG
0735611651
http://www.garaget.org/Sarja88" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.garaget.org/tonysarja" onclick="window.open(this.href);return false;
Bmw E30 318 Dragracing
Bmw E36 320 Testa REG
Vill ge lite cred till Nitro
Säljare - Jag / e30tompa
Köpare - Nitro
Svarade på hans köpes annons angående ett set futuror.
Fick 20% handpenning för täcka frakt osv, resterande på efterkrav.
Han vart nöjd och jag lika så. Fick precis in pengarna från bussgods, inga alls problem.
5/5 är betyget!
Säljare - Jag / e30tompa
Köpare - Nitro
Svarade på hans köpes annons angående ett set futuror.
Fick 20% handpenning för täcka frakt osv, resterande på efterkrav.
Han vart nöjd och jag lika så. Fick precis in pengarna från bussgods, inga alls problem.
5/5 är betyget!
Last edited by e30Tompa on 24 Feb 2013, 12:22, edited 1 time in total.
E30 325 Eftermonterat M-tech II
E30 M3
E39 525 touring
http://www.garaget.org/E30Tompa" onclick="window.open(this.href);return false;
E30 M3
E39 525 touring
http://www.garaget.org/E30Tompa" onclick="window.open(this.href);return false;
Säljare: jonashelin
Köpte hans ACS 3-ekrade ratt, skickade pengar på söndagen, på tisdagen var den skickad. Nu på fredag fick jag ratten och den var exakt som han hade beskrivit.
Helt utmärkt!
5/5 får han av mig
Köpte hans ACS 3-ekrade ratt, skickade pengar på söndagen, på tisdagen var den skickad. Nu på fredag fick jag ratten och den var exakt som han hade beskrivit.
Helt utmärkt!
5/5 får han av mig
- pimpmyfarad2
Säljare : jag
Köpare : dalar
Han köpte mina mätare. Han satte över pengar omgående och jag skickade mätarna så fort jag kunde.
5/5 får han av mig.
Köpare : dalar
Han köpte mina mätare. Han satte över pengar omgående och jag skickade mätarna så fort jag kunde.
5/5 får han av mig.
- J_Gustavsson
Säljare ToTTeN
Köpare Jag!
Satte in pengar på hans konto och hade paketet på bara några dar!
5/5!
Köpare Jag!
Satte in pengar på hans konto och hade paketet på bara några dar!
5/5!
E30 m50b28 489whp/691nm 1,3 bar hos Overtake
Camaro -69
Joacim Gustavsson
0768225413
Camaro -69
Joacim Gustavsson
0768225413
Säljare: Nemesis_turbo
Köpte en 328 Kardan. Satte över pengar på kvällen och han hade dom på morgonen därpå.
Han skickade varan samma dag och fick den nästa vardag!
Såg kalas ut.
Precis såhär en bra affär går till =)
5/5. Topp. Rekommenderas Starkt!
Köpte en 328 Kardan. Satte över pengar på kvällen och han hade dom på morgonen därpå.
Han skickade varan samma dag och fick den nästa vardag!
Såg kalas ut.
Precis såhär en bra affär går till =)
5/5. Topp. Rekommenderas Starkt!
Bmw e30 325, M-Tech 2, Turbo.
- Nemesis_turbo
säljare jag
köpare clew
5/5 möjliga han satte över pengar och skicka en printscreen då han itne hade samma bank jag skickade på måndag det strula till sig så pengarna kom inte fram så han gjorde en till överföring och skickade printscreen på den med pengarna e på mitt konto nu och han borde nästan ha hunnit fått coilsen som jag skickade igår
säljare jag
köpare Mickey
5/5
jag han annonsera min kardan i ungefär 5 minuter innan han sa han skulle ha den han satte över deg på kvällen på morgon fanns dem på mitt konto då skickade jag på fredag i måndags hade han kardan
köpare clew
5/5 möjliga han satte över pengar och skicka en printscreen då han itne hade samma bank jag skickade på måndag det strula till sig så pengarna kom inte fram så han gjorde en till överföring och skickade printscreen på den med pengarna e på mitt konto nu och han borde nästan ha hunnit fått coilsen som jag skickade igår
säljare jag
köpare Mickey
5/5
jag han annonsera min kardan i ungefär 5 minuter innan han sa han skulle ha den han satte över deg på kvällen på morgon fanns dem på mitt konto då skickade jag på fredag i måndags hade han kardan
Säljare: Chribbe
Han annonserade igår ca 22.00, jag förde över pengarna 22.30, fick ett mms på kollinumret nu imorse runt 10 tiden
Kunde inte gått smidigare
5/5
Han annonserade igår ca 22.00, jag förde över pengarna 22.30, fick ett mms på kollinumret nu imorse runt 10 tiden
Kunde inte gått smidigare
5/5
Säljare: Nemesis_turbo
Köpte en uppsättning coilovers och betalade i förskott. Råkade skriva fel kontonummer så pengarna återbetalades till mig och jag fick göra en ny överföring, men han var sjysst och skickade dem ändå efter att ha fått en printscreen på överföringen. Uppskattas mycket eftersom det var bråttom att få dem.
Grejerna var i utlovat skick och alla är nöjda och glada!
5/5 Rekommenderas!
Köpte en uppsättning coilovers och betalade i förskott. Råkade skriva fel kontonummer så pengarna återbetalades till mig och jag fick göra en ny överföring, men han var sjysst och skickade dem ändå efter att ha fått en printscreen på överföringen. Uppskattas mycket eftersom det var bråttom att få dem.
Grejerna var i utlovat skick och alla är nöjda och glada!
5/5 Rekommenderas!
Lars Lengstrand
Säljare: erikzzon
Gjorde upp affären i torsdags och på fredagen fick jag ett sms med kollinummer. En snabb och smidig affär.
5/5 Rekomenderas starkt.
Gjorde upp affären i torsdags och på fredagen fick jag ett sms med kollinummer. En snabb och smidig affär.
5/5 Rekomenderas starkt.
The Lower Class
Köpte 2 bromsok av maxisch. Han skickade när jag fört över pengar o grejerna va i fint skick!
5/5
Har tidigare gjort affärer med RoDe. Även där 5/5
5/5
Har tidigare gjort affärer med RoDe. Även där 5/5
Däckcenter Vellinge///Spacer.se///jjautoparts.se///Magnus bildetaljer Trelleborg///Nipotrading///
Micke Lemheden
0736962168
Micke Lemheden
0736962168