TornadoRed wrote:Självklart kommer jag använda packningslim, vill bara påpeka på den dåliga yttre finish... ibland är det kanske bättre att hitta/köpa begagnad original del
Så vitt jag vet existerar de inte i metall som original.. Det är plast..
TornadoRed wrote:Självklart kommer jag använda packningslim, vill bara påpeka på den dåliga yttre finish... ibland är det kanske bättre att hitta/köpa begagnad original del
Så vitt jag vet existerar de inte i metall som original.. Det är plast..[/quote]
Original i plast menar jag
Vag - Carsoft 6.5 finns, hör av dig om du behöver felsökning
AutoCom diagnostik verktyg finns oxå
Lackerings jobb kan ordnas (Lackbox)
Surt att den ser ut som den gör. Men som nämnts tidigare så inspekterar man ju allting mycket mer noggrant när man ser del för del.
Så det är väl bara dra till den med en sliprondell och på med lite färg så är det klart. Har handlat 100ggr från Schmiedmann och aldrig varit några problem. Svarat på mina mail samma dag som jag skrivit.
Vill bara säga att Schmiedmann är grymt bra på telefonsupport, svarar snabbt och hjälpsam personal.. Testa ringa istf. mail om ni är missnöjda och tycker mailsvar dröjer. Lite kul att ringa nån gång ibland också, som på den gamla goda tiden innan mail och fejsbook
Team ARG
"Ingen rök utan däck"..
Nuvarande bil:
E36 Turbo trackday 470 whp@1,2 bar. Helsmidd 3-liters motor under uppbyggnad.
TornadoRed wrote:Självklart kommer jag använda packningslim, vill bara påpeka på den dåliga yttre finish... ibland är det kanske bättre att hitta/köpa begagnad original del
Så vitt jag vet existerar de inte i metall som original.. Det är plast..
De tidiga M50 var väl i alu original? Kanske inte finns kvar som reservdel dock.
Audi S5 B8 4.0t
E30 325ix M50 turbo 840awhp 7 speed DCT.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.