lindztr0m wrote:Turkstylad i know. skäms över de x). Nej men seriöst nu ett vettigt pris som man kan sätta ej säker på om den ska säljas eller inte än då den går jävligt billigt och man är ju student så kanske lika bra och behålla eller köpa sig en bensinsnål golf?
En bensinsnål golf drar mer än en 318is
Du får sätta vilket pris du vill. Är köparna som bestämmer i slutet ändå. Å du har redan 2 köpare här.
Jasså?, man har hört att dem ska vara jävligt billiga men ja då kanske man är dum om man slänger iväg denna då. Ja jag vill ha över 5k ialf då det är ny koppling m.m + att den kommer få service denna månad. En redigt oljebyte ska ske! God jul btw haha
Dawe_A wrote:om turkstylingen är borta, dvs att den ser ut som en vanlig original bmw igen, vanliga kapsylfälgar och att den går som den ska. så kanske 8-9k ?
Får hålla med Daweyboy här, känns som en vettig nivå, kanske t.om något mer beroende på hur den ser ut invändigt/Lack/servicebok/besiktning medmera. å som sagt, ekonomiskt samt även ur underhållningsfaktor sett så bör du behålla bmwen..! Lycka till.
Five Star Racing!
Jonas Jonis Abrahamsson.
0736-785263
tar man bort ful fronten,lackar speglarna,och river bort stripeningen så kan du nog sälja för runt 10k
bmw is tha shit!
Bmw 540I 4.4l
Bmw 328i touring -95 brukis
Bmw 325i sedan -91 skrot
Bmw 535i -92 såld
bmw 323 e21 rosthög
Audi V8 Quattro
Ford sierra x2
Vw Polo cc
kawai Kx450f
Släng ut den på blocket för 15k..på detta forum så finns det bara folk som e experter på bmw ,vet vad allt kostar o hur det skall se ut. Finns säkert någon lite 18årig tagg som vill ha en sjysst första bil att dunka hiphop i o tro att hans bmw går lika snabb o bra som F&F bilarna med den dekoren
Nej men seriöst..släng ut den för 15 på blocket o låt den ligga där några veckor. kommer säker få bilen såld!
LYCKA TILL!
...................................................... Team Havajji Racing
En dagsfärsk bild på bilen skulle ändra många uppfattningar om bilen, eftersom folk inte verkar läskunniga här.
lindztr0m wrote:ej mycket rost finns endast en liten fläck utanpå bilen, under är den ganska fin för att vara gammal .
lindztr0m wrote:m3 sidokjolar, finns två frontar har även en original front.
lindztr0m wrote:http://www.garaget.org/?car=285680&image=2682050 TRIBALERNA = BORTA! STÄNGERNA som står ut i fronten = BORTA ! sitter riktiga njurar i nu dessutom och inte nät , ögonlocken är också borta .
Behöver jag använda fet text mer eller klarar vissa av att läsa det ovan han har skrivit? Har tyvärr ingen större koll på vad en 318is drar, men har svårt och tro den ska gå billigare än en gammal golf 2:a tdi..?
ramberg wrote:En dagsfärsk bild på bilen skulle ändra många uppfattningar om bilen, eftersom folk inte verkar läskunniga här.
lindztr0m wrote:ej mycket rost finns endast en liten fläck utanpå bilen, under är den ganska fin för att vara gammal .
lindztr0m wrote:m3 sidokjolar, finns två frontar har även en original front.
lindztr0m wrote:http://www.garaget.org/?car=285680&image=2682050 TRIBALERNA = BORTA! STÄNGERNA som står ut i fronten = BORTA ! sitter riktiga njurar i nu dessutom och inte nät , ögonlocken är också borta .
Behöver jag använda fet text mer eller klarar vissa av att läsa det ovan han har skrivit? Har tyvärr ingen större koll på vad en 318is drar, men har svårt och tro den ska gå billigare än en gammal golf 2:a tdi..?
Lycka till med försäljningen!
Tack haha! Tyckte min kusins golf gick billigare än denna men kanske har fel vad vet jag
moxi wrote:Släng ut den på blocket för 15k..på detta forum så finns det bara folk som e experter på bmw ,vet vad allt kostar o hur det skall se ut. Finns säkert någon lite 18årig tagg som vill ha en sjysst första bil att dunka hiphop i o tro att hans bmw går lika snabb o bra som F&F bilarna med den dekoren
Nej men seriöst..släng ut den för 15 på blocket o låt den ligga där några veckor. kommer säker få bilen såld!