Hejsan. Ja har en E36 318 som torkarna lever sitt eget liv på. Så mistänker att det är reläet. Men var sitter torkar reläet nån stans? Om det är att de sitter i säkringslådan under huven vid torpedväggen, vilket av dom är det?
Tacksam för alla tips
Börjar bli lite trött på att antingen få köra dom på max eller inget sen att dom startar ibland när dom känner för de :p
Mvh Alex
Vindrutotorkar Relä E36 318
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Vindrutotorkar Relä E36 318
Alexander
Tel: 0768355443
Re: Vindrutotorkar Relä E36 318
Finns inget relä till torkarna på E36. Men sitter elektronikmodul som styr torkarna som sitter bakom handskfacket. Ifall du ska kolla så är kontakten till den modulen "babyblå". Är det enda kontakten i den färgen har jag för mig.
Kollat säkringen/säkringarna är hela förresten?
Mvh Daniel
Kollat säkringen/säkringarna är hela förresten?
Mvh Daniel
Daniel Holst
073-4220960
TIG och MAG svetsare
rollin' hard in a e34
073-4220960
TIG och MAG svetsare
rollin' hard in a e34
okey tack så mycke. de viste ja faktiskt inte..
Ja de har jag.. som ja fattade de så sitter där bara en säkring och den är hel
Problemen jag har. Är att den kan få för sig att starta när som hälst. även om spaken är på "avstängd" sen går den bara på max varv. ställer man ner på vanlig eller intervall, stannar den tvärt dvs går ej tilbax till noll läge. så jag har satt en brytar in i kupeen på säkringen. som tilfällig nödlösning.. men jag ska kolla den där boxen
Ja de har jag.. som ja fattade de så sitter där bara en säkring och den är hel
Problemen jag har. Är att den kan få för sig att starta när som hälst. även om spaken är på "avstängd" sen går den bara på max varv. ställer man ner på vanlig eller intervall, stannar den tvärt dvs går ej tilbax till noll läge. så jag har satt en brytar in i kupeen på säkringen. som tilfällig nödlösning.. men jag ska kolla den där boxen
Alexander
nepp. hittade ingen styrbox till torkarna där. fans bara en box som gick till innerbelysningen (och troligt vis c-låset, men de har nån jubel nisse också varit på å rotat på i min bil så de funkar inte heller)
du har inget annat bra tips i var de kan sitta nån stans ?
du har inget annat bra tips i var de kan sitta nån stans ?
Alexander
Daniel Holst
073-4220960
TIG och MAG svetsare
rollin' hard in a e34
073-4220960
TIG och MAG svetsare
rollin' hard in a e34