Har gjort om min lite nu inför nästa år då bilen främst kommer användas på bana och då drifting.. Det som är kvar är Wisefab, breddning och kompressor..
Ja samt team dekaler och andra klubbor för att få till stuket.. Och att alla fälgar ska lackas svarta som det framdäcken man ser..
Christian.N wrote:Har gjort om min lite nu inför nästa år då bilen främst kommer användas på bana och då drifting.. Det som är kvar är Wisefab, breddning och kompressor..
Ja samt team dekaler och andra klubbor för att få till stuket.. Och att alla fälgar ska lackas svarta som det framdäcken man ser..
kooooolt! men hurfan gör man camomönster bra, jag menar det är ju ett orelgelbundet mönster
Christian.N wrote:Jadu om det blev bra eller inte är ju upp till var och en att tycka.. Jag blev grymt nöjd iaf
Men ingen linje ska gå parallellt med en annan linje, vare sig färglinje eller karrosserlinje.. Svårare än man tror och få till det haha..
eller så kör man en färg sedan kör man andra färger uppe på med hjälp att utklippta fyrkanter som man snår på hit och dit i olika storlekar mkt lättare