Nåt bra bygge.
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
Nåt bra bygge.
Har lite köpsug och undrar om det finns nåt bra gatlämpligt objekt (turnkey) som ska avyttras?
Det kan gärna va nåt budgetbygge bara det är trevligt komponerat och allmänt vettigt. Optiska skicket är lägre prioriterat än det mekaniska alltså. Och det behöver verkligen inte va High Output.
RWD eller AWD.
Skicka PM.
Det kan gärna va nåt budgetbygge bara det är trevligt komponerat och allmänt vettigt. Optiska skicket är lägre prioriterat än det mekaniska alltså. Och det behöver verkligen inte va High Output.
RWD eller AWD.
Skicka PM.
Re: Nåt bra bygge.
E30 turbo
Volvo turbo
Audi q
Volvo turbo
Audi q
Re: Sv: Nåt bra bygge.
Den är inte det minsta intressant tyvärr. Det ska helst kunna bruksköras hela vintern med tre barnstolar å sambo.johankihl wrote:Ge mig ett bud
Sv: Nåt bra bygge.
Var i ligger problemet?
M3E30 - S50B30 PTE 7675 1055whp@330kPa
10.04 227km/h@1,1bar
10.04 227km/h@1,1bar
En gammal Evo skulle sitta fint antar jag? Börjar bli sugen på något liknande själv.
10.04 227km/h@1,1bar
10.04 227km/h@1,1bar
De går för sakta om jag inte är felinformerad. Men är det inte så då är de intressant.
Den röda från gbg lockar. Och bågen går ju plocka bort. Men han sa själv att utväxlingen inte går att åka fort med. Och det är lite bökigt att byta utvxl på en 4wd jämfört med en rwd.
Den röda från gbg lockar. Och bågen går ju plocka bort. Men han sa själv att utväxlingen inte går att åka fort med. Och det är lite bökigt att byta utvxl på en 4wd jämfört med en rwd.
Någon som vet vrt min röda audi 80 med KR maskin finns? Den vill jag ha igen.
pimplars M5a vore nåt för dej, inga problem att åka fort,brett å långt,dessutom får du in barnstolarna utan problem,
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
Sant. men Inte riktigt vad jag tänkt mig. Ogillar exotiska bilar sen jag hade m3an. Reservelar växer tyvärr inte på träd på begagnatmarknaden och är ofta skevt prissatta trots att det är i gravt renoveringsbehov. (toppar,block, vev osv i tveksamt skick till m3an kostade mycket om de öht fanns att tillgå)
Det funkar bra med en fin turk baserad på en m50 exempelvis.
Det funkar bra med en fin turk baserad på en m50 exempelvis.
Den finns hos någon i Örebro. Den såldes dock utan kr maskinen och istället en smidd Audi 5:a med en massa tillbehör som grenrör, Nira mm. Tror chribbe på forumet sålde den till killen från Örebro. Har försökt jaga kapp han utan framgång.Bullen! wrote:Någon som vet vrt min röda audi 80 med KR maskin finns? Den vill jag ha igen.
Det är ingen bil som synts till på träffar. Kan möjligen va så att han tröttnat eller tappat motivationen?!?!? Kanske går att övertala att sälja om får tag på han.
The Lower Class
Synd att den mist den fina korta lätta maskinen.
Hasse är skittrevlig. Träffade honom på Kjula i somras och då var bilen fortfarande inte bromsad så den är nog rätt nyligen färdig. Tycker den verkar rätt underhållande även med 5:an
10.04 227km/h@1,1bar
10.04 227km/h@1,1bar
Har haft mailkontakt med honom igår och idag, men han har svårt att skilja sig från den men säger ändå att allt är till salu för tillräckligt mycket pengar.
Men jag kikar vidare för det kanske blir skevt pris eller så behåller han den.
Ingen annan fin audi q som funkar på gatan?
Eller förslag...
Eller förslag...
Har för mig chribbe sålde den för 70 med Audifemman, alla tillbehör, nytt Nira mm. Tror inte han har köpt till så mycket, men han har ju färdigställt allt.Bullen! wrote:Har haft mailkontakt med honom igår och idag, men han har svårt att skilja sig från den men säger ändå att allt är till salu för tillräckligt mycket pengar.
Eller förslag...
The Lower Class