Tog ner min diff på min Bmw 535 -89 för ett tag sen och upptäckte att det var fett mellan kardan och diffen där dem satt ihop och en packning imellan. Varför är det fett där ? Vad ska det vara för fett ? Hur fyller jag på? Är det bara o mosa i med fett i slå ihop det igen?
Mvh
Fett i kardan?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Danneeandersson
Re: Fett i kardan?
Såg det när jag demonterade också, tyckte det var lite konstigt och undrade vad det hade för funktion, så jag är också nyfiken
When you want to succeed as bad as you want to breethe, then you'll be successful.
Fett i kardan?
Fett till cv knuten. Drivaxel fett
Vill åka fort.
Sponsorer sökes
TRÄNING ÄR FÖR TALANGLÖSA
Sponsorer sökes
TRÄNING ÄR FÖR TALANGLÖSA
PiLlEvAn wrote:Fett till cv knuten. Drivaxel fett
Okej, hade en aning om detta, men det är bara o mosa i nytt o sätta ihop?
- Danneeandersson
Är det speciellt fett?
When you want to succeed as bad as you want to breethe, then you'll be successful.
antizz wrote:Tog ner min diff på min Bmw 535 -89 för ett tag sen och upptäckte att det var fett mellan kardan och diffen där dem satt ihop och en packning imellan. Varför är det fett där ? Vad ska det vara för fett ? Hur fyller jag på? Är det bara o mosa i med fett i slå ihop det igen?
Mvh
pilla i kardan knut fett till volvo lastbilar eller tar du bara vanligt drivaxel fett