Samsung galaxy s3...
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Samsung galaxy s3...
har kollat lite abonemang o på 3s som säljer den för 0:- om man teknar 399:- i 24 månader.. man ringer fritt utan uppkopplings avgifter, sms fritt ,mms fritt... sen när det kommer till "fri-surf" som dom kallar det så är det bara 2Gb =(.. arbetskamraterna som har iphon o htc säger att det försvinner fort. dom vill att man absolut minst borde ha 6Gb. själv så sms och mms jag inte mycket.. men jag skulle hellre villja ringa fritt och surfa fritt och ha begränsningar på mms o sms..
sen finns ju fördelarna att den har 12gb minne och klarar mickro minne på 32gb, den har ju utbytt bart batteri också om det batteriet skulle fucka ur som en del andra gör så man får ladda det varje dag.
är det någon som har en samsung galaxy s3 här och för och nackdelar med den ? o vad ha ni för abonemang.. eller borde man satsa på en annan mobe ? iphon5 kanske... eller en HTC one-X ?????
eller anske ni vet något bättre abonemang för den som ringer mycket och surfar mycket som är mera värda ina pengar..
sen finns ju fördelarna att den har 12gb minne och klarar mickro minne på 32gb, den har ju utbytt bart batteri också om det batteriet skulle fucka ur som en del andra gör så man får ladda det varje dag.
är det någon som har en samsung galaxy s3 här och för och nackdelar med den ? o vad ha ni för abonemang.. eller borde man satsa på en annan mobe ? iphon5 kanske... eller en HTC one-X ?????
eller anske ni vet något bättre abonemang för den som ringer mycket och surfar mycket som är mera värda ina pengar..
- Christian.N
Samsung galaxy s3...
Jag kor telenor. Deras 600kr abonnemang. Då ringer jag till alla svenska nummer inom Sverige hur mycket jag vill. Smsar och mmsar hur mycket jag vill plus fri surf utan begränsning fullt ös hela tiden.
Värt pengarna för mig iaf.
Värt pengarna för mig iaf.
Enköping, 073-3104393
Re: Samsung galaxy s3...
ja har nåt liknande abonemang me samma surf men en galaxy snik.men min fria surf går åt fort som fan för de lilla ja surfar tycker jag.
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
Sv: Samsung galaxy s3...
Ja klarar mig på 0.5gig så 2 försvinner inte fort
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
323i -85 sedan
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
kanske inte ja har 2 då? blev lite osäker nu så skit i de jag skrev.
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
S3 är en underbar mobil. Jag har haft min igång seen jag köpte den för 3.månader sedan. Den har aldrig buggat ur. Underbar telefon som slår iPhone 5 innan 5an ens kommit ut..
Blixtsnabb och stabil hela tiden.
Jag har Telenor abonnemang för 449kr . Då får jag ringa för hela beloppet. 4000 Fria sms och mms. Fritt 16mbit Internet, inga begränsningar.
skickat från en telefon
Blixtsnabb och stabil hela tiden.
Jag har Telenor abonnemang för 449kr . Då får jag ringa för hela beloppet. 4000 Fria sms och mms. Fritt 16mbit Internet, inga begränsningar.
skickat från en telefon
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
Köp! Haft min i snart 4 månader och inte en dag har jag varit besviken
Skickat från galaxy s3
Skickat från galaxy s3
Jag har en One-X och är verkligen inte nöjd.
Jag står och väljer mellan samsung s3 och iphone 5. Lutar mer och mer åt 5an. Ska bli kul att klämma på en lite extra imorgon. Jag hade väntat lite och fått klämma lite på iphonen innan jag hade valt om jag vore du.
Mvh
Jag står och väljer mellan samsung s3 och iphone 5. Lutar mer och mer åt 5an. Ska bli kul att klämma på en lite extra imorgon. Jag hade väntat lite och fått klämma lite på iphonen innan jag hade valt om jag vore du.
Mvh
Fartverket.se Sveriges snabbaste myndighet. In och regga dig idag!
Performance Center Syd
RPMotor
Performance Center Syd
RPMotor
finns absolut ingen mening med att köpa en iphone 5 eftersom att 3an är bättre på alla sätt.. förutom om man inte just vill ha en iphone av någon anledning
mvh
mvh
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
- Christian.N
Samsung galaxy s3...
Diskutera android och iPhone är som en Volvo kille diskuterar vad som är bäst med en Saab kille.. Kommer aldrig komma någonstans..
Men alla som är vettiga vet att iPhone äger
Men alla som är vettiga vet att iPhone äger
Enköping, 073-3104393
har en s3, grymt nöjd. tålig telefon är det med. har i princip badat den två gånger. ena gången var den lite ledsen en stund. men det ordnade upp sig
dock har jag en ovanlig bugg i min. copy paste funktionen funkar inte. finns ingen enkel lösning än.
from galaxy s3
dock har jag en ovanlig bugg i min. copy paste funktionen funkar inte. finns ingen enkel lösning än.
from galaxy s3
http://www.facebook.com/WiellsS2" onclick="window.open(this.href);return false;
Dawe_A wrote:finns absolut ingen mening med att köpa en iphone 5 eftersom att 3an är bättre på alla sätt.. förutom om man inte just vill ha en iphone av någon anledning
mvh
Och vad vet du om det ? Ska vara en av dom snabbaste mobilerna på marknaden (iPhone alltså) att skriva att Samsung är bättre innan den ens har släppts och man har kunnat klämma på den ordentligt tycker jag är riktigt dumt.
Jag gillar Iphone men har en android nu men ja den har ju lika bra batteritid som en 3310.....
Mvh
Fartverket.se Sveriges snabbaste myndighet. In och regga dig idag!
Performance Center Syd
RPMotor
Performance Center Syd
RPMotor
Bolero wrote:Dawe_A wrote:finns absolut ingen mening med att köpa en iphone 5 eftersom att 3an är bättre på alla sätt.. förutom om man inte just vill ha en iphone av någon anledning
mvh
Och vad vet du om det ? Ska vara en av dom snabbaste mobilerna på marknaden (iPhone alltså) att skriva att Samsung är bättre innan den ens har släppts och man har kunnat klämma på den ordentligt tycker jag är riktigt dumt.
Jag gillar Iphone men har en android nu men ja den har ju lika bra batteritid som en 3310.....
Mvh
om apple hade klarat av att utveckla något större än en 3310 så ska du se att skärmstorleken suger batteri;)
jag ville ha iphone5, men nu vill jag ha s3an istället. Jag trodde 5an skulle vara något "nytt", men dom tiderna är väl förbi...
Android telefoner e ju så jävla komplicerade, fattar inte ett i menyerna.
Morsan köpte S3 å är toknöjd men jag fattar inget alls.
Jag kör IPhone 4S av den enkla anledningen att den är sorgligt enkel använda.
Mormor kasta sin Doro å köpte en IPhone 4 för den va lättare för henne, säger en del.
Ska man ANVÄNDA allt komplicerat skit så e S3 oslagbar.
Morsan köpte S3 å är toknöjd men jag fattar inget alls.
Jag kör IPhone 4S av den enkla anledningen att den är sorgligt enkel använda.
Mormor kasta sin Doro å köpte en IPhone 4 för den va lättare för henne, säger en del.
Ska man ANVÄNDA allt komplicerat skit så e S3 oslagbar.
335d -07
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
Närå den e inte krångligare, tar bara lite tid å avgifta sig från äpplet. Helt klart roligare med en s3 då de inte hänt så mycket med mjukvaran på iPhone sen den första kom.
//Marcus
Enda nackdelen med s3:an jämfört med HTC o iphone är att den är rätt plastig.
På rätt kort tid nöts färgen på kanterna etc.
Fördelen med HTC o iphone är att de använder aluramar, snyggare, hållbarare o större kvalitéskänsla.
Specmässigt är s3:an the baws.
Kolla annars google lurarna, den senaste e fet.
Bra mycket bättre flyt i menyer etc i den/dem då google kör Android utan en massa pålägg som de andra tillverkarna gör med sina egna tillval utöver Android.
På rätt kort tid nöts färgen på kanterna etc.
Fördelen med HTC o iphone är att de använder aluramar, snyggare, hållbarare o större kvalitéskänsla.
Specmässigt är s3:an the baws.
Kolla annars google lurarna, den senaste e fet.
Bra mycket bättre flyt i menyer etc i den/dem då google kör Android utan en massa pålägg som de andra tillverkarna gör med sina egna tillval utöver Android.
Skärmvalsning....
Utrustning uthyres / valsning utföres.
Utrustning uthyres / valsning utföres.
Bolero wrote:Dawe_A wrote:finns absolut ingen mening med att köpa en iphone 5 eftersom att 3an är bättre på alla sätt.. förutom om man inte just vill ha en iphone av någon anledning
mvh
Mvh
Saken är den att s3 slog iphone 5 innan den ens kom ut, det är det som är det komiska. Nu är samsung s3 och android 4.0 hur stabilt som helst och har aldrig buggat för mig, batteriet är väldigt mycket bättre än i mina kompisars iphone 4 och andra androids . Dessutom kan du sätta i 64gb minne i din s3 för ett par hundra kronor istället för 2000spänn som det kostar extra till Iphone, utöver detta kan du byta batteri ev köpa extrabatteri + batterisockel "laddare" för 150kr på ebay till din s3 och alltid ha ett fulladdat med dig ut på fyllan.. Det kan man inte med iphone.
andra saker som skiljer är te.x att kameran på framsidan av mobilen är på 1,9 megapixlar på s3 och 1.3 på iphone 5.
Det behövs inte diskuteras, s3 är mycket bättre, snabbare, har lite större skärm och är en över lag "friare" telefon. än iphone 5, det finns inget iphone 5 är bättre på. Samsung s3 är trots sin låga vikt och plastskal (som f.ö lätt går att byta om det skulle skavas) en mycket hållbar mobil, jag har tappat den säkert 10 gånger och har den alltid på mig när jag går i kabelschakt eller annat lerigt grovarbete på jobbet. Köper man en 5:a idag så skulle det isåfall vara bara för att man är iphone trogen och inte för att det är en bättre telefon. Punkt slut
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,