r.ivars wrote:Det är rätt sjukt hur fort och lätt det går fel rip den fronten
Jo de går fort. Men man hinner tänka rätt så jäkligt mycke under själva gräsfärden. M-tech fronten går att använda. Men sarjen till lyktor o kylare är rätt krokig.
Bolero wrote:Trist som fan! Antar att filmen är klippt så man ej hör dom värsta svordommarna. Bara på det igen så blir det bredare åkning nästa sommar! =)
Mvh
haha.. nä jag har inte klippt bort några svordommar. J jag är peppad som fan på nästa säsong redan
Ripper wrote:Trist för dig men se de från den ljusa sidan rätt lindrig smäll och man lär sig nått varje gång =) Kör hårt!
jo de kunde varit mycke värre. typ kört i rakt framifrån. De gick ändå i 110-120kmh när vi gick av banan.
Lägg upp filmen. Men som sagt inte omöjligt att köra mer i år om den går rikta till skapligt bara så är det ju inte så mycket jobb att fixa en frontplåt och skärmar ! Grilldelar har jag ligger extra =)
markus wrote:Lägg upp filmen. Men som sagt inte omöjligt att köra mer i år om den går rikta till skapligt bara så är det ju inte så mycket jobb att fixa en frontplåt och skärmar ! Grilldelar har jag ligger extra =)
Det ska inte vara något problem att rikta bilen. Jag skulle skaffa en ny frontbalk...och raka och fina framskärmar och en rak front. Och sedan rikta rambenen efter dom. Det är inte så jälva noga som man kan tro. Ställ bilen i våg så du kan mäta mot golvet. Sedan ser du till att allt går att struva dit utan att det bryter i något. När du fått bort frontbalken, är allt annat ganska mjukt. (det är därför jag är emot att vissa tar bort frontbalken)
ButterflyRacing wrote:Det ska inte vara något problem att rikta bilen. Jag skulle skaffa en ny frontbalk...och raka och fina framskärmar och en rak front. Och sedan rikta rambenen efter dom. Det är inte så jälva noga som man kan tro. Ställ bilen i våg så du kan mäta mot golvet. Sedan ser du till att allt går att struva dit utan att det bryter i något. När du fått bort frontbalken, är allt annat ganska mjukt. (det är därför jag är emot att vissa tar bort frontbalken)
Ja de låter ju som en plan. Får se vad plåtsnubben säger om de.
Stenmark wrote:Jag har ny frontplåt och nya framskärmar om du vill köpa ? ! inte omöjligt att du kan få den levererat till dörren som sist