M20 topp

Lägg ut en köpes annons

Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast

Post Reply
Kim Norgren

M20 topp

Post by Kim Norgren »

Söker en M20B25 topp till min E30 Turbo. Nån som har en fräsch topp som vill sälja?
Gärna svetsad och klar. Kan även köpas utan ventiler, vippor, fjädrar och kam då jag har allt sånt.

Köpte nyligen en topp av en kille här på forumet som det verkar vara sprickor i så den blandar vatten och olja :evil: Så jag vill alltså ha en topp som är OK denna gång!

Ring: 076-0175311, skicka PM eller maila: saabkim_900@hotmail.com

Mvh Kim
Overload Racing
Kim Norgren
076-0175311
JimmyA

Re: M20 topp

Post by JimmyA »

Jag har ett antal toppar ligger i olika skick, jag ska försöka samla ihop dem å undersöka dem nån dag. har bla en svetsad å mirafräst för större ventiler, en topp tillverkad 2001 dom ska enligt uppgift hålla bättre än de gamla. den är även portad av bäckis "race portning" men den har en liten defekt som måste svetsas, sen har jag ett antal b25 och b23/b20 toppar i olika orignal skick.

Ska försöka få tid över imorrn å undersöka men jag lär garanterat ha en topp som funkar för dig.
När en bil är så jävla slö att den får ha regplåtar är den helt ointressant!
Kim Norgren

Post by Kim Norgren »

JimmyA wrote:Jag har ett antal toppar ligger i olika skick, jag ska försöka samla ihop dem å undersöka dem nån dag. har bla en svetsad å mirafräst för större ventiler, en topp tillverkad 2001 dom ska enligt uppgift hålla bättre än de gamla. den är även portad av bäckis "race portning" men den har en liten defekt som måste svetsas, sen har jag ett antal b25 och b23/b20 toppar i olika orignal skick.

Ska försöka få tid över imorrn å undersöka men jag lär garanterat ha en topp som funkar för dig.
Ok! Ja det låter bra! Kolla upp det :D

Är det någon annan som också kan ha så är det bara att säga till!
Overload Racing
Kim Norgren
076-0175311
Kim Norgren

Post by Kim Norgren »

Har köpt en B20 topp nu men annan topp kan fortfarande vara intressant!
Overload Racing
Kim Norgren
076-0175311
Post Reply