Jag kommer skriva här. Det börjar nog kl 9 som alltid och man får köra till 18 eller tills ingen orkar mer. Söndagen kval fram till lunch sen stegar. Raggarrundan kl 19 eller vad tycker ni? De flesta vill nog hinna med en öl efter rundan.
Vi kommer släppa in andra bilar för test & tune men max upp till 60 bilar.
Chippa bilen? Fixar de flesta för 3995kr. Maila aa@pure-pf.com med bilmodell,årsmodell och regnr.
MrVain wrote:Är det tvärstopp även för 4wd bilar att köra gatdäck? Är en Audi S2 Sedan det handlar om...
Åker alltid gatdäck på de tävlingar vi varit till och är inte så sugen på att handla 4st slicks bara för detta evenemang...
Undrar även om det finns boende, stugor eller liknande att hyra i närheten av banan?
Jag kan av egen erfarenhet säga att gatdäck inte alls fungerar bra på en så preppad bana som den i Orsa är. Sen är det ju dragracingdäck som gäller om man vill köra några bra tider..
J.Gullberg wrote:Är det bara att dyka upp om man inte ska köra? Om man kommer och vill kolla och campa utan el? Eller ska man anmäla sej då oxå?
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Det ska bara vara att åka dit och betala in sig i entren, på midsommarkörningent tex är det 300kr för ekipaget och sen löser man ett helgpass per person på 300kr (vad det kostar exakt nu vet jag inte men säkert samma summor)