cerveza wrote:ikväll har jag gjort de sista finjusteringarna i äcklet. Nu väntar kopplings byte och dyno .
Ska höra med friberg om jag kan sno hans MAC ventil ett tag i rullarna.
Har nog aldrig kört en bil som varit så petigt mappad på alla punkter, hade nog inte ens behövt ha lamdaregleringen inkopplad. Som vilken fabriksbil som helst, och bensinsnål.
Hade varit kul att se 580hk men ser hellre att den går bra med fint register.
Robin.e30 wrote:denna bil e sjuk ALDRIG åkt en sånn m50 som går såå jämt och fint rapp e den nått så in i helvete!!!!
Ja hon går fint som snus
Har ju skruvat upp laddtrycket nu, vilken jävla skillnad!! Skulle bromsat henne igår med soppan ville inte vara med :/ löser det i dagarna sen är det upp i rullarna så skitäckelhögen får smaka på lite ordentligt med turbotryck
Inventor of ANAL GAPING.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
J.Eklund wrote:Det ser vi fram emot.
Se för sjutton till att göra en film från bromsningen i sann Bonnmeck anda!
Ja det är bara att hoppas den håller ihop, den har ju hållt riktigt bra på strax över 500hk i mååååååånga mil
Tippar på att där är runt 560-580hk som den står nu.
Har tyvärr hoppat av Bonnmeck, men det betyder ju inte att jag inte gör film i min egen anda, precis som vanligt med andra ord
Inventor of ANAL GAPING.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
Robin.e30 wrote:denna bil e sjuk ALDRIG åkt en sånn m50 som går såå jämt och fint rapp e den nått så in i helvete!!!!
Ja hon går fint som snus
Har ju skruvat upp laddtrycket nu, vilken jävla skillnad!! Skulle bromsat henne igår med soppan ville inte vara med :/ löser det i dagarna sen är det upp i rullarna så skitäckelhögen får smaka på lite ordentligt med turbotryck
smsa så kommer vi upp en sväng:d bonnmeck malmö hahaaaha