Tjaa, ja undrar om man får plats med Ac om man kör me turbo? eller drar man tryckrören under ac filtret? =)
Mvh Ville
bmw e36 turbo med ac
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: bmw e36 turbo med ac
Blir himla tajt ! Kör du turbo på ovansidan kan du ju ha den kvar. Men undermonterat blire nog jävligt tajt/omöjligtVillee wrote:Tjaa, ja undrar om man får plats med Ac om man kör me turbo? eller drar man tryckrören under ac filtret? =)
Mvh Ville
Blir himla tajt ! Kör du turbo på ovansidan kan du ju ha den kvar. Men undermonterat blire nog jävligt tajt/omöjligt[/quote]
Ja kommer köra undermonterat, så de är som ja trodde bara ta bort Ac eller någon som har lyckats få plats med den?
Ja kommer köra undermonterat, så de är som ja trodde bara ta bort Ac eller någon som har lyckats få plats med den?
Jag har kvar min ac o dessutom inga tryckrör under bilen som man riskerar o köra i ! Borde la vara ganska lika på min o e36
Okej de såg ju nice ut! men har du byggt om motorfästet? =)Napstar wrote:Jag har kvar min ac o dessutom inga tryckrör under bilen som man riskerar o köra i ! Borde la vara ganska lika på min o e36
Ja men de får nästan alltid göra
Där går de ju fritt men undrar om de går att dra tryckröret under lyset, för där sitter det ju ett filter eller vad det är till kondensorn.Napstar wrote:Ja men de får nästan alltid göra