Kan lova dig om att den är inte frågan OM den rasar för det är frågan om NÄR.
Det är lagren som spökar i alla nissan kingcab och navara mella 02-06 med just den motorn som jag inte minns beteckningen på. Finns jätte många företag som lagar detta me bara ett fåtal gör det rätt. Mitt tips är att googla lite efter ett företag i ljusdal tror jag det är som är bland dom bästa på detta.
Räkna med rund slängar 30-50 000 för reparation av motorn för det kryllar inte av dom på skroten av någon anledning annars är den fina bilar
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
köp råd nissan navara års modell 00? koll på L200 nån.?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: köp råd nissan navara års modell 00? koll på L200 nån.?
Både navara och l200 är som tidigare talare sagt ren skit.
Vill du vara på den säkra sidan så köp en Hilux, jag vet ingen häromkring som haft några problem med sina. Då är vissa av personerna i fråga bönder som knappt sköter servicar.
Dom kostar mer i inköp men de är absolut värt de extra slantarna.
Lycka till!
Vill du vara på den säkra sidan så köp en Hilux, jag vet ingen häromkring som haft några problem med sina. Då är vissa av personerna i fråga bönder som knappt sköter servicar.
Dom kostar mer i inköp men de är absolut värt de extra slantarna.
Lycka till!
♥ BMW - Kärlek vid första bakvagnskastet ♥
535 -87 x2 525 -92 523 -97
535 -87 x2 525 -92 523 -97
-
Re: köp råd nissan navara års modell 00? koll på L200 nån.?
En sak är säker handla aldrig bil i lindesberg, ni blir bara blåst, då dom o även deras berkstadspersonal tycker att det ska rinna olja ur intercooler slangarna då tycker dom turbon är frisk.
Så arg som jag var i igår var det länge sen jag var.
Vill någon höra hela historen så kan jag pma över den. men kan även nämna att dom skiter full ständigt i reklamationsnämnden me den motiveringen, att bilen var begagnad
Så arg som jag var i igår var det länge sen jag var.
Vill någon höra hela historen så kan jag pma över den. men kan även nämna att dom skiter full ständigt i reklamationsnämnden me den motiveringen, att bilen var begagnad