Tjaba.
Som sagt. hitta en 633-80 stående bland lite annat skrot. Har vart och kollat den och forskat lite kring detta. Dyra kaross prylar till dessa. Men är det någon som har tiden lusten och orken samt är händig med svetsen kan det kanske vara ett kap. Farbrorn som äger bilen har sagt 5000:- Inte en chans säger jag. Möjligtvis lite betalt för arbetet de lägger ner på att släpa fram den. Men snälla. Någon händig kanske vill förbarma sig över att åka och kolla på den innan den går te skroten. Ett bra vinterprojekt att bygga nån rolig sladd bil eller liknande av. Inget för orginalrenoveraren. Inredningen tror jag det finns ganska bra hopp för.
Hojta här eller ring mig kan jag ordna så ni kan kolla. Bilen finns strax utanför Örebro.
MVH Tommy
070 5084922
Rädda BMW 633 någon?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Rädda BMW 633 någon?
Driving a fast SAAB is like coming out of the closet, You might surprise someone but your still gay!
Re: Rädda BMW 633 någon?
Avställd i augusti 2003, undra om den stått där sen dess?
1045whp Supra builder
Njae enligt han som var med och visade den har den stått ute i 2år. Antagligen på det stället den står nu. Innan har den tydligen stått i ett garage men det vet man ju aldrig. Körde in armen så långt under som gick och det kändes ganska helt. Men är mkt rost för övrigt så man måste gilla svetsen om man ska ge sig på detta tror jag.
Driving a fast SAAB is like coming out of the closet, You might surprise someone but your still gay!
man måste gilla svetsen oavsett vilken gammal bmw man än köper känns det som.. förutom ett fåtal då såklart.
rolig kärra, men tyvärr så har man ju redan ett projekt.
rolig kärra, men tyvärr så har man ju redan ett projekt.
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
dom rostar som fan,allafall dom lik ja kollat på förr i tiden.
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
står en brun 635 csi hemma här i garaget som är i så satans fint skick att det fuktar i brallan varje gång jag ser den,totalt orgskick.
hade den inte varit öststatsbrun hade jag gett gubben ett bud
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
Magnaten wrote:står en brun 635 csi hemma här i garaget som är i så satans fint skick att det fuktar i brallan varje gång jag ser den,totalt orgskick.
Vad är det för prisbild på den? Tycker det kan va lite fräckt med sånna typer av färger
Torbidoni wrote:Magnaten wrote:står en brun 635 csi hemma här i garaget som är i så satans fint skick att det fuktar i brallan varje gång jag ser den,totalt orgskick.
Vad är det för prisbild på den? Tycker det kan va lite fräckt med sånna typer av färger
är den så fin som den ser ut så tror jag inte den är speciellt billig, kan kolla regnummer på den
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
Antagligen är det så. Budgeten för å köpa mer leksaker är inte skitstor just nu me smått på g samt inplanerat husbygge =/