vi drar till sthlm nu ändå (imorgon lördag ) , är det någon som har några grymma fälgar till e28 på lager så hojta till, köper fälgar upp till 15.000kr
17-18"
5/120
typ av fälgar, Brock B1 , Bbs rs, 18" style 5, carline cm6, tyskade fälgar.. futura, hamann, AC-schnitzer typ 1
feta , breda fälgar, inte dina gamla repade bbs kopior i vedbon.
Skriv här eller ring mitt nummer i sign om ni har något som kan passa mig och min bil.. så hämtar vi upp dem imorgon. kan köra lite omvägar.
jag är även lite sugen på någon ny modern smartphone typ HTC one X eller någon äldre variant typ HTC HD runt tusingen, krängningshammare, billiga öl eller sprit, något fett till e28 typ m5 krängare, taklucka etc etc
mata på
trevlig helg
fälgar , e28 delar , mobil, allting karlskrona -sthlm.
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
fälgar , e28 delar , mobil, allting karlskrona -sthlm.
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
Re: fälgar , e28 delar , mobil, allting karlskrona -sthlm.
åker du förbi gbg på hemvägen så står det en lisa12 o väntar på dej..
Cab16v wrote:åker du förbi gbg på hemvägen så står det en lisa12 o väntar på dej..
hejsan jag tar gbg i helgen som kommer nu ,ska hälsa på lite kompisar sen vidare till oslo och hälsa på några barndomsvänner.
jag tar den med mig på vägen hem isåfall , PMa ditt nr
Du som smsade om flytande föda, åkte mitt på E4an rätt snabbt när jag fick det, sen glömde jag av att svara på det.. (e4an är ju rätt lång).
jag hämtade proviant på vägen upp så jag hade redan bagaget fullt, tack ändå (skriver här för att bruden har tagit tillbaka sin telefon där smset ligger)
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
skickar pm med los numbros till dej..