E36 Cold air kitt till (passar ej m3) antar att det är till 6:orna 320-328, avskärmning i plåt inkl tvättat och inoljat filter, köpt på BSR, lite använt.
Pris 600:-
E36 Touring röda baklampor. Mycket fint lakerade och syns ej att det är "hemmagjort", bra skick, sprickfria inklusive lampor och hållare.
Pris 200:-
E36 328 framvagn. Balk, motorkuddar, bärarmar, nav, skivor, klossar, ok, hela ABS båda sidor, kompletta fjäderben och topplagringar. Överlag i bra skick, kulleder bör bytas då det ändå är nere!
Pris 1200:-
E36 Touring kofångare bak (utan diffusor) + fram, setat på, silverfärgade, lite smårepor.
Pris 100:-
E36 Touring orginal bagagerumsmatta i plast med höga kanter, bra skick
Pris 500:-
E36 orginal touring/sedan dörr lister komplett, dvs 6 delar, bra skick. Behöver lite nya plastclips
Pris 150:-
M3 e36 komplett baksäte, coupe. Svart skinn i bra skick, inga revor etc.
Pris 1500:-
M3 e36 orginal (exentriska) topplagring inklusive förstärkningsplattor, bra skick inget glapp (bytt till justerbara)
Pris: 300:-
E30 325 rensad topp, portad på insug och avgas, har haft en mycket liten spricka i en vattenkanal, varit inlämnad till verkstad som lagat detta mycket fint. Köpt denna i hopp om att få tid till att bygga en rolig sugmotor, men tid och kunskap för att gå vidare uteblev (den ska tydligen vara rallycrossportad enligt säljaren jag köpte den av, kostat ca 8000:- att få jobbet gjort på den!?, men det där är inget som jag har någon aning om och kan inte garantera någonting), den ligger nu på hyllan och hånar mig.
Pris 2000:-
E30 4 stycken spacers i stål 4/100, 10mm tjocka, nav 57,1 och passar alltså direkt på bmw e30, "ytternavdiametern/navstyrningen" är sedan ca 64mm, så det går inte att montera dessa i tron om att man sedan kan köra vidare på sina fälgar som har navdiameter 57.1 (vilket säljaren till mig "glömde" informera om och sedan vägrade ta tillbaka dom), går att svara ner navdiametern några mm då den är rätt tjock.
Pris: 500:-
E30 323 topp ink ventiler, insug (med monterade nipplar ovanpå, inlusive spridare av okänt storlek), spjäll, orginal grenrör och lite kringsaker, . skick okänt, oljig och skitig och ligger ivägen.
Pris 300:-
Diverse
Pioneer stereo wma/mp3 , löstagbarfront, inklusive lågnivå 5meter och strömkabel 3meter, ok skick, runt 4år gammal
Pris: 400:-
Rostfri ljuddämpare modell diesel, 3 tum in och 4 tum ut, ca 55cam lång och helt oanvänd, vet ej märke men kostade mig någon 1000 för något år sedan
Pris 500:-
Fälgar aez 15 tum med bred fälgbana, 5 ekrade med fusk splitt. 7 tum breda och et 25 på samtliga 4, bra skick inte kantstötta, lite lacksläpp, sitter bra sommardäck på runt om 195/50. Finns centreringsringar och passar fint på e30, passar säkert många andra 4/100 bilar.
Pris 2300:-
Liten bänkslip som är ombyggd med chuckar på båda sidor, till för mindre polering, ex knivtillverkning eller diverse anat finslipning etc, följer med en hel låda med slippasta för metall, trä etc samt en hög med olika hättor.
Pris 1000:-
Sakerna finns söder om Stockholm och hämtas helst på plats, fast kan skicka om det är så. Har bilder på allt och ska försöka lägga upp dem senare, det går bra att maila/pm:a mig vid intresse så kan jag skicka bilder, Jag nås på 073-0630961
Garagerensning diverse e30 och e36
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
Re: Garagerensning diverse e30 och e36
Exentriska topplagringar sålda
Fälgar bokade
Fälgar bokade
M3 baksätet, passar det vanliga 325 också?
Det vågar jag inte svara på, det känns som att det borde göra det, men som sagt man vet aldrig och jag vill inte ge falska förhoppningar, har du möjlighet får du gärna komma och kolla. alternativt om du vill ha någon bild på bak/undersidan av baksätet så kan jag ordna det, bara pm:a din mail etctidszon wrote:M3 baksätet, passar det vanliga 325 också?
Cold Air Kitt sålt
Baklampor sålt
Baklampor sålt
Fälgar sålda