cerveza wrote:Very najs Ivars
Du måste ju lätt få ligga jämt och ständigt.
då lär man ha supra eller skyline som går på bensin (så det sprutar eld)
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
cerveza wrote:Very najs Ivars
r.ivars wrote:cerveza wrote:Very najs Ivars
HenrikE wrote:r.ivars wrote:cerveza wrote:Very najs Ivars
Hmmpf....
Fernis1 wrote:Har du testat ställa 4-linken något på den? verkar ju alltid spinna svinmycket? är ju ändå stora sulor på tänker jag, hoppas 8an sitta på kjula i helgen jag kommer förbi och kikar tar med kameran också, är du där lör och söndag eller?
r.ivars wrote:Fernis1 wrote:Har du testat ställa 4-linken något på den? verkar ju alltid spinna svinmycket? är ju ändå stora sulor på tänker jag, hoppas 8an sitta på kjula i helgen jag kommer förbi och kikar tar med kameran också, är du där lör och söndag eller?
på klistrat har jag alltid lidit av för mycket grepp i starten och för lite efter 201m, så därefter har jag ställt fyrlänken, minimalt startgrepp och bra skjuts ut på högre växlar
då spar det koppling och låda tänker jag + bjuder till fest efter 201m
kommer nya däck imorn till nyköping, ska bara klura ut hur jag får hit dom, då det är 6st däck och ganska skrymmande
Fernis1 wrote:r.ivars wrote:Fernis1 wrote:Har du testat ställa 4-linken något på den? verkar ju alltid spinna svinmycket? är ju ändå stora sulor på tänker jag, hoppas 8an sitta på kjula i helgen jag kommer förbi och kikar tar med kameran också, är du där lör och söndag eller?
på klistrat har jag alltid lidit av för mycket grepp i starten och för lite efter 201m, så därefter har jag ställt fyrlänken, minimalt startgrepp och bra skjuts ut på högre växlar
då spar det koppling och låda tänker jag + bjuder till fest efter 201m
kommer nya däck imorn till nyköping, ska bara klura ut hur jag får hit dom, då det är 6st däck och ganska skrymmande
Jaha ok hehe bara åka och hämta, på med takräcke på e30in inga problem
moonzhine wrote:har säkert missat nå,men tänker du köra i tierp till helgen?