då lär man ha supra eller skyline som går på bensin (så det sprutar eld)cerveza wrote:Very najs Ivars![]()
Du måste ju lätt få ligga jämt och ständigt.

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
då lär man ha supra eller skyline som går på bensin (så det sprutar eld)cerveza wrote:Very najs Ivars![]()
Hmmpf....r.ivars wrote:då lär man ha supra eller skyline som går på bensin (så det sprutar eld)cerveza wrote:Very najs Ivars![]()
Haha din skyline är ju huggmagnet deluxe!HenrikE wrote:Hmmpf....r.ivars wrote:då lär man ha supra eller skyline som går på bensin (så det sprutar eld)cerveza wrote:Very najs Ivars![]()
på klistrat har jag alltid lidit av för mycket grepp i starten och för lite efter 201m, så därefter har jag ställt fyrlänken, minimalt startgrepp och bra skjuts ut på högre växlarFernis1 wrote:Har du testat ställa 4-linken något på den? verkar ju alltid spinna svinmycket? är ju ändå stora sulor på tänker jag, hoppas 8an sitta på kjula i helgen jag kommer förbi och kikartar med kameran också, är du där lör och söndag eller?
r.ivars wrote:på klistrat har jag alltid lidit av för mycket grepp i starten och för lite efter 201m, så därefter har jag ställt fyrlänken, minimalt startgrepp och bra skjuts ut på högre växlarFernis1 wrote:Har du testat ställa 4-linken något på den? verkar ju alltid spinna svinmycket? är ju ändå stora sulor på tänker jag, hoppas 8an sitta på kjula i helgen jag kommer förbi och kikartar med kameran också, är du där lör och söndag eller?
då spar det koppling och låda tänker jag + bjuder till fest efter 201m
kommer nya däck imorn till nyköping, ska bara klura ut hur jag får hit dom, då det är 6st däck och ganska skrymmande
japp, jag har sagt det förut men den här veckan är tamejfan TVÄRFULLFernis1 wrote:r.ivars wrote:på klistrat har jag alltid lidit av för mycket grepp i starten och för lite efter 201m, så därefter har jag ställt fyrlänken, minimalt startgrepp och bra skjuts ut på högre växlarFernis1 wrote:Har du testat ställa 4-linken något på den? verkar ju alltid spinna svinmycket? är ju ändå stora sulor på tänker jag, hoppas 8an sitta på kjula i helgen jag kommer förbi och kikartar med kameran också, är du där lör och söndag eller?
då spar det koppling och låda tänker jag + bjuder till fest efter 201m
kommer nya däck imorn till nyköping, ska bara klura ut hur jag får hit dom, då det är 6st däck och ganska skrymmande
Jaha ok hehebara åka och hämta, på med takräcke på e30in inga problem
åfan är det tierp??moonzhine wrote:har säkert missat nå,men tänker du köra i tierp till helgen?