bmw_fredde wrote: kommer inte få mer toppeffekt eftersom kompressorn bara ska gå innan turbon kommer igång! men ja SKA ha över 800hk annars ska jag trycka i den massa gas!! skulle vilja komma upp i 900 utan gas...
Racesoppa mao....
Lägg på ett kol så du bromsar före mig så jag vet var gränsen går!
bmw_fredde wrote: kommer inte få mer toppeffekt eftersom kompressorn bara ska gå innan turbon kommer igång! men ja SKA ha över 800hk annars ska jag trycka i den massa gas!! skulle vilja komma upp i 900 utan gas...
Racesoppa mao.... Lägg på ett kol så du bromsar före mig så jag vet var gränsen går!
helst inte racesoppa.. men räcker det inte med v power eller etanol får det väl bli det du blir nog klar före mig ja har ju massor å göra..
bmw_fredde wrote: kommer inte få mer toppeffekt eftersom kompressorn bara ska gå innan turbon kommer igång! men ja SKA ha över 800hk annars ska jag trycka i den massa gas!! skulle vilja komma upp i 900 utan gas...
Racesoppa mao.... Lägg på ett kol så du bromsar före mig så jag vet var gränsen går!
helst inte racesoppa.. men räcker det inte med v power eller etanol får det väl bli det du blir nog klar före mig ja har ju massor å göra..
900hk kan nog bli tufft med v-power, 900hk med etanol = nytt bränslesystem.
Bara att öppna den bottenlösa plånboken o köpa några fat csp.
japp den har ju rätt hög utväxling.. men när ja räknade på det å skulle den göra ca 75 på ettan och sen när man soppar i nästa växel landar den alltid på strax över 5000varv å där finns det ju alltid massa ladtryck som skuter på tanken med 4.27 är också att den ska bli hyfsad på bana!
japp bana ska det bli kompressorn sitter ju där för å föra lite ojud och se frän ut
man ligger ju inte alltid på full gas så då kommer den till användning.
Last edited by bmw_fredde on 08 Dec 2006, 15:01, edited 1 time in total.