Tja, någon som köpt m-tech 2 paket från stylingexperten och har några erfarenheter om dom?
Passform, kvalité osv
länk
http://www.stylingexperten.se/product.php?ID=1137
M-tech 2 från stylingexperten
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- J_Gustavsson
E30 m50b28 489whp/691nm 1,3 bar hos Overtake
Camaro -69
Joacim Gustavsson
0768225413
Camaro -69
Joacim Gustavsson
0768225413
Re: M-tech 2 från stylingexperten
Gelcoat står det. då lär det väl va glasfiber och inte ABS plats?
nuff said.
nuff said.
Räkna med slipa,spackla,svära osv eftersom det är glasfiber, det är ju inte lika följsamt som ABS plast
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
fan skrev en skitbra förklaring men när jag tryckte skicka så packa internätet ihop,,jaja du får en lite mer sammanfattad version nu då.
Jag har satt på ett sådant paket på min turbo e30, köpte det dock nybegagnat men lär juh vara samma skit som från ovanstående hemsida.
sidopanelerna har inga fästpluppar = värdelöst
front och bakkjol har hyffsad passform efter lite slipmaskin
inga hål för dragögla = ett måste på en turbo e30 ....kanske inte allas,(vill inte göra någon förbannad)
jag har inga dimljus på den bilen så jag vet inte hur passformen är runt dem. kan vara bra/värdelöst?
leta original lätt värt det, mindre tid o få dit,mindre huvudvärk, lär vara dyrare men så är det väll med allt som är bättre:D
ha de gött
Jag har satt på ett sådant paket på min turbo e30, köpte det dock nybegagnat men lär juh vara samma skit som från ovanstående hemsida.
sidopanelerna har inga fästpluppar = värdelöst
front och bakkjol har hyffsad passform efter lite slipmaskin
inga hål för dragögla = ett måste på en turbo e30 ....kanske inte allas,(vill inte göra någon förbannad)
jag har inga dimljus på den bilen så jag vet inte hur passformen är runt dem. kan vara bra/värdelöst?
leta original lätt värt det, mindre tid o få dit,mindre huvudvärk, lär vara dyrare men så är det väll med allt som är bättre:D
ha de gött
320IM-90 m20b25 überladdad
325IM-88 originalare
325IM-88 originalare
- J_Gustavsson
Tack för svaren lutar faktiskt åt ett orginal istället!
E30 m50b28 489whp/691nm 1,3 bar hos Overtake
Camaro -69
Joacim Gustavsson
0768225413
Camaro -69
Joacim Gustavsson
0768225413
orginal i all ära, men få det inte skickat till dig, alla säger att det är i kanonskick som säljer, sen får man det så är det vingt och jevligt, hälften av alla fästpunkter och grejer är antingen av eller sönder på något vis
så ska du köpa orginal så åk och kolla på grejerna och köp det då på plats
för många kitt ser ut som faaan och det gör ens liv väldigt jobbigt när du ska montera det
Lycka till
Mvh
så ska du köpa orginal så åk och kolla på grejerna och köp det då på plats
för många kitt ser ut som faaan och det gör ens liv väldigt jobbigt när du ska montera det
Lycka till
Mvh
Bmw e30 M5 Turbo
http://www.garaget.org/?car=213993" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.garaget.org/?car=213993" onclick="window.open(this.href);return false;