happ idag kuka det ur med massa småproblem
mitt stantlock verkar ha en tendens att vilja läka ibland känns som paken ibland inte hamnar riktigt nedtryckt som den ska eller nå aja får la byta mot ett utan spak tänkte bara de skulle vara bra o ha spaklock om den skulle bli tokhet någon gång så man kunde släppa på trycket utan att bli typ duschad i hetvatten
har slarvat bort en uppsättning med bromsbelägg till frambromsarna fuck satan jag letat idag men icke någon som har två belägg till e38 med 4 kolvs alu ok och sälja billigt?
måste fixa andra slangar till servopumpen då det var felkopplingar på nissan pumpens trycksida för o stämma med bmwns original slangar
dra om dem längsgående soppa ledningarna på nå viss då jag satte dit kardan tog dem i kardan ingen höjdare inte törs man dra dem typ 3-4cm ovanför avgasystemet? dvs tänkte dram dem under kardan men ovanför avgasystemet tänkte göra en liten skärmplåt med så dem inte blir tokvarma iaf
mina 17" fälgar tog i frambromsoken måste ha 30mm spacers istället för 18mm som jag haft tidigare
växelförarstaget tog i spakstället suck blev till o riva ned och slippa o ha sig så nu går de fritt iaf.
törs väll nästan ge mig faan på att nästa gång jag startar maskin så exploderar den eller nått..
jag som hade hoppats på att bara mina nya bussningar til bärarmarna kommer så skulle jag kunna testköra.. får kolla jobbet imorgon om de finns nå 17" fälgar där som jag kan låna och testa med och provköra utan styrservo kan man juh iaf göra känner att jag måste få testköra ett varv på garage området iaf så jag får lite extrem motivation tillbaka och ta tag i all småskit som ska göras och lyfta ur maskin sedan igen och tvätta maskinrummet ordentligt och få dit lite färg på några ställen där och linda grenrör mm och klä ena fjädertornet med värmeskydds grejs och måste testköra för o känna om jag är nöjd med den huvudbromscylindern jag satte dit eller om jag ska köpa ett pedalställ med dubbla cylindrar och bygga om lite till
måste beställa hem lite kabeltejp och linda in kabelhärvan mm i så jag kan montera tillbaka plasten ovanför handsfacket och gömma skiten innanför
iaf då några bilder på bakbromsarna som ni ser så saknar jag juh bussningar i bärarmarna men dem borde komma måndag eller tisdag så jag kan slunga upp bakvagn igen och lufta bromsar mm
och en liten film från lördagkvällens varmkörning och test av kylfläkt tryck på länken för o se film
http://www.youtube.com/watch?v=A5Q7ItEilto" onclick="window.open(this.href);return false;