underdel m20 b25
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
underdel m20 b25
komplett underdel i bra skick köpes....... tråg ej nödvändigt
hartge wrote:vad menar du med troligt vis ?? ska renovera ja men vill inte ha en med slitna lopp!! kostar ??markus wrote:Ska du renovera den ? ska riva ur min motor nästa helg men det behövs troligtvis nya lager i den.. ?
Den gick tom på olja så jag vet inte om lagrena tog stryck men det har inte varit några problem med motorn efter det.. hur den är i loppet vet jag inte men det ser man nästa helg. pris tar vi då
återkom till mig när den e ur så kommer ja o tittarmarkus wrote:hartge wrote:vad menar du med troligt vis ?? ska renovera ja men vill inte ha en med slitna lopp!! kostar ??markus wrote:Ska du renovera den ? ska riva ur min motor nästa helg men det behövs troligtvis nya lager i den.. ?
Den gick tom på olja så jag vet inte om lagrena tog stryck men det har inte varit några problem med motorn efter det.. hur den är i loppet vet jag inte men det ser man nästa helg. pris tar vi då
hartge wrote:återkom till mig när den e ur så kommer ja o tittarmarkus wrote:hartge wrote:vad menar du med troligt vis ?? ska renovera ja men vill inte ha en med slitna lopp!! kostar ??markus wrote:Ska du renovera den ? ska riva ur min motor nästa helg men det behövs troligtvis nya lager i den.. ?
Japp