Dawe_A wrote:handla ny kaross och flytta över sakerna på en helg nu
jo en ny kaross har införskaffats,din hade nog vart ett bättre alternativ antar jag men nu är de gjort..
fick hjälp av mor å far som fick hämta en 325 i västerås, som är bes till sista maj nästa år.
jag ligger mest ännu tyvärr. ibland är det som en kniv i bröstet å ryggen.
har kollat på vägen nu, å den lutar väldigt mycket åt de håll den bar iväg åt,så där kan vi ha en bidrgagande orsak får vi hoppas,filmen går som repris i huudet.
en riktig gubb räser ännu men skall vi bli bättre är det meningen.har ju knappt några pengar då jag presis har blitt emellan två jobb=) men men
så den som behöver en m50b25 ej vanos mm så är de bara att höra av sej,skall plocka ur den framöver
Last edited by ammadeus on 09 May 2012, 10:54, edited 1 time in total.
hehe ja precis det va nog inte bara lutet i kurvan som gjorde att din bil hamnade på fel sida vägen, eller du kanske har kört mycket med bilen innan ? men men vad spelar det för roll nu Hoppas du kommer på fötter snart så du kan börja plocka över motorn. =)
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
Dawe_A wrote:hehe ja precis det va nog inte bara lutet i kurvan som gjorde att din bil hamnade på fel sida vägen, eller du kanske har kört mycket med bilen innan ? men men vad spelar det för roll nu Hoppas du kommer på fötter snart så du kan börja plocka över motorn. =)
ne jag är ju så smart att jag har knappt kört den å kliver på=)
får väll skylla mej själv helt enkelt.men omegan åkte jag ju 700whp med å funka kanon.
skall ta det mera lungt nästa gång å känna mej för.
jag vet att den var himla spår kännslig.
mvh
tjo hoo,nu har jag satt i motorn i nya karossen med nästan all hjälp ifrån pappa. har fortfarande så pass ont så jag kan vara uppe några timmar sen får jag gå å lägga mej i vila ryggen å bröstet,vidare röntgen visade även att ryggraden hade komprimeras så är nog svaret på att jag har himla ont i ryggen.
men himla skönt att den nu sitter i=)
bilen är ju laguna grönmet, så jag funderade om jag skulle ha de i motoytrymmet me men med mitt insug å så i grått så tog jag halb blank svart lika som i vita faran.
mvh
Bmwandreas wrote:Har du komprimerat en kota så ska du ta det lugnt och inte leka bil!
De e sant de. Dock sa läkarn att gör allt du orkar göra för du känner sj. Men som jag skrev så gör jag ej så mycket utan pappa. Me alla lyft. Å ligga underbil mm då jag känner att de ej går.
Denna gång har jag väll tänkt att ja ska lära mej att köra bilen först. Men de lär dröja innan jag kommer ut me den. Mvh
Silverboy wrote:Haha, skönt med en farsa som tycker det va en god ide å stoppa in motorn i en ny doning direkt!
Har man inte kört ihjäl sig på första försöket får man prova igjen helt enkelt
Han är väll inte riktigt för att jag ska fortsätta att köra trimmat. Men jag lärde mej en del efter vurpan. Har ju åkt me en del effekt i snart 10 år å gasat som bara den å inte hänt nån olycka så när de nu hände så fick man se va fort de kan gå. Har ju en underbar son å tänka på me nu;)
Mvh