Motor/drivlina:
S50 renoverad/balanserad å viktjusterad ,M20 lutning
Portad topp
Grenrör org. M3
Vassa Khöler kammar
Ombyggt/programerat sprut med khöler chip ingen lmm och plenum
Fullradie trattar med ett stort filter över
Varvstopp 8000varv/min (vrålar fint) (tydligen 8200

2st Oljekylare (org. +setrab)
Annan kylare? å elfläkt
3tums avgassystem utan kattar med en ljuddämpare längst bak.
M20 svänghjul
Sachs tryckplatta (kommer inte ihåg nr men hårdare än 618tydligen)
5 puckad sinter
Getrag växellåda från 320el 325a
Lamelldiff från vanlig 325a (viscodiffen gav upp)
Effekt? Tillräckligt för att slira å knäcka en å annan drivaxel iallafall

Kaross/interiör:
Gula ställbara Koni runt om
Sänkt ca 40mm runt om
Powerflex bussningar runt om
BBS kjolpaket/stötfångare
M-tech dubbelvinge
M3 speglar
Vita fram och sidoblinkers
Omlackad Blodröd 2005
Vita Tsw 17" med 215/40 och Azev A 17" 215/40fram och 225/45 bak
Hartge ratt
Fällbara Sparco Monza stolar
Har allt utom en bakdiff för att sätta tillbaka 4wd (hade varit kul att prova i vinter


Ev. till salu vid rätt bud

Provade köra på Edps i piteå bästa ET 14.02 med dåliga starter och väldiga problem med fäste. (Spann 1,2,3,4an hela vägen första repan

Några bilder (kan lägga in fler sen)
Dålig bild på motorn (mobiltelefon)
I behov av tvättning

EDPS piteå 2006

