Hur går den med borttagningen av Bäckis porrvirus?
Har bara kollat ppf i mobilen i typ 2 veckor nu och det börjar bli lite långtråkigt, så vågar man kolla på dator nu eller får man fortfarande virus???
hur går det med viruset??
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: hur går det med viruset??
varför får bara vissa virus? ja har kollat hela tiden senaste tiden å inte fått nåt.vet inte hur de e me virusskydd heller i datorn min.
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
Beror nog endel på webläsare. Har också kollat här hela tiden utan att få något virus och kör chrome, den är ju inte uppbyggd på samma vis som ff eller ie så är väl rätt så mkt säkrare.
Daniel Carlsson
Bmw 750iA -07, Bmw 323iM m50b28 turbo
Bmw 750iA -07, Bmw 323iM m50b28 turbo
- Bmwandreas
- Moderator
Flera veckor sen det är fixat.
Chippa bilen? Fixar de flesta för 3995kr. Maila aa@pure-pf.com med bilmodell,årsmodell och regnr.
Känns som att det är/var random.
Surfade långt efter första snacket om viruset, en dag bara fick jag det. Trots samma webbläsare.
Surfade långt efter första snacket om viruset, en dag bara fick jag det. Trots samma webbläsare.
Aaah det är rätt stökigt...
0709-854845.
0709-854845.
Jävligt mongo är det, folk har ju fått lite olika virus och så :s
Jävligt kul att höra att det jobbas på det iallafall, så gör att förtroendet för ppf bara ökar och ökar!
Jävligt kul att höra att det jobbas på det iallafall, så gör att förtroendet för ppf bara ökar och ökar!
Det har ju vart fixat nu i typ 2 veckor!
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
-
baumgardt wrote:Jävligt mongo är det, folk har ju fått lite olika virus och så :s
dom har varigt 100% sedan jag började handla av dom -03