Som sagt jag förstörde lite ventiler så jag köpte nya. När jag stog på brinkarna och slipade in den första ventilen (av 24) så dundrade Fritte in, småskrattade och sa "här kan du stå ett tag... ska jag ringa farsan så fixar han den?"
Skitbra tänkte jag! Fick tillbaka toppen dagen efteråt i utbyte mot en liten slant. Bra jävla beslut! =)
Efter det dundrade jag hem och stressmekade ihop bilen för att kunna starta den innan jag blev av med garaget. Kommer ihåg den dagen väldigt tydligt. Det var varmt så in i norden och bygglampan som stog bakom mig när jag mekade gjorde det inte bättre. Skynde långsamt hela dagen och det såg ljust ut. Men allt föll på ett avgasrör, lmm & luftbuk som jag lånat ut, men som inte kom tillbaka...
Så där rök den uppstarten, bilen bogserades ut och ställdes under bar himmel.. Där stog jag med pungen i brevlådan, vad skulle jag göra nu??
Började leka garage som en tok, ringde runt och tillslut kom jag fram till en firma som hade en lokal till mig. Fick vänta 2 månader innan jag fick kolla på den och den var på 280m2 och kostade 18 lakan i månaden. Nej tack...
MEN... En polare till mig köpte en kåk som han skulle renovera, och det tillhörande garaget skulle stå tomt i ett år. Perfekt! Vi var där idag och kastade taket i en container. Om tre veckor ska vi rensa ut hus och garage sen ska jag asa dit mitt bråte =) Detta året blir det varmgarage, SKÖÖÖÖNT!

Vart även hos Masens motor och hämtade denna blåa vackra saken =)

Premiär på hemmaplan, Emmaboda EDPS 2012, nu kör vi