ALLT SKA BORT!
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
ALLT SKA BORT!
Hej
måste nu sälja av allt jag äger och har i bmw väg då jag och sambon ska bli särbos så jag har tyvärr inte plats till mitt tänkta turbo bygge längre:(
Saker som ska säljas är :
1. Bmw E36 325 -91 (icke vanos),röd sedan, 30k mil (går underbart i motorn och låda), ZF låda med en 1100 mil gammal koppling, Lamelldiff, coilovers bak, xenon 8000k i halvljuset (1349:- nytt och enbart suttit på i ca 3 månader) svarta bakljusen, 4" diesel japps längst bak (mullrar precis lagom) OBS! Inte den finaste men den gör sitt jobb jävligt bra OBES & OSKATTAD. Lite rotiga skärmkanter (silvertejpade)och dörrar,men funkar som den ska och det som behövs fixas inför bes är vänster tröskel (20x40-50cm, en kvälls jobb) har säkert glömt nått.
2. M5025 ICKE VANOS -92 ca 27k mil förvånansvärt pigg (chippad box enligt förra ägaren) har endast lyft ventilkåpan men planerna var att slänga på malligare packning och köra turbo.
3. ZF låda från samma bil som motorn kommer ifrån. inget skrap eller liknade vid växling och känns tight och fin.
4. Lamelldiff Från samma bil i bra skick, låser riktigt fint och inget missljud. har plockat av kåpan och tömt den på olja för planerna var att riva ner hela och renovera och måla den till nyskick.
5. Lättat M20 svänghjul och startmotor.
Har mkt mer liggandes så kommer försöka att uppdatera lite allt efter som.
har nästan en komplett reservdelsbil ståendes ett par dagar till så om det är nått ni behöver så hojta till.
Allt finns strax utanför Laholm (Halland)
PRIS: BUD! paket pris går självklart att lösa och jag kan skicka men då ska pengarna finnas på mitt konto innan grejerna lämnar min ägo.
Mvh Robin
0732-527413
robin_claurentzius@hotmail.com
måste nu sälja av allt jag äger och har i bmw väg då jag och sambon ska bli särbos så jag har tyvärr inte plats till mitt tänkta turbo bygge längre:(
Saker som ska säljas är :
1. Bmw E36 325 -91 (icke vanos),röd sedan, 30k mil (går underbart i motorn och låda), ZF låda med en 1100 mil gammal koppling, Lamelldiff, coilovers bak, xenon 8000k i halvljuset (1349:- nytt och enbart suttit på i ca 3 månader) svarta bakljusen, 4" diesel japps längst bak (mullrar precis lagom) OBS! Inte den finaste men den gör sitt jobb jävligt bra OBES & OSKATTAD. Lite rotiga skärmkanter (silvertejpade)och dörrar,men funkar som den ska och det som behövs fixas inför bes är vänster tröskel (20x40-50cm, en kvälls jobb) har säkert glömt nått.
2. M5025 ICKE VANOS -92 ca 27k mil förvånansvärt pigg (chippad box enligt förra ägaren) har endast lyft ventilkåpan men planerna var att slänga på malligare packning och köra turbo.
3. ZF låda från samma bil som motorn kommer ifrån. inget skrap eller liknade vid växling och känns tight och fin.
4. Lamelldiff Från samma bil i bra skick, låser riktigt fint och inget missljud. har plockat av kåpan och tömt den på olja för planerna var att riva ner hela och renovera och måla den till nyskick.
5. Lättat M20 svänghjul och startmotor.
Har mkt mer liggandes så kommer försöka att uppdatera lite allt efter som.
har nästan en komplett reservdelsbil ståendes ett par dagar till så om det är nått ni behöver så hojta till.
Allt finns strax utanför Laholm (Halland)
PRIS: BUD! paket pris går självklart att lösa och jag kan skicka men då ska pengarna finnas på mitt konto innan grejerna lämnar min ägo.
Mvh Robin
0732-527413
robin_claurentzius@hotmail.com
Orginal är för gamla gubbar!
- jackdaniels
Re: ALLT SKA BORT!
Tjenare. Vad ska du ha för ZF-lådan och lamelldiffen i ett paket?
MVH Robban
MVH Robban
Team ARG
"Ingen rök utan däck"..
Nuvarande bil:
E36 Turbo trackday 470 whp@1,2 bar. Helsmidd 3-liters motor under uppbyggnad.
Projekttråden!
"Ingen rök utan däck"..
Nuvarande bil:
E36 Turbo trackday 470 whp@1,2 bar. Helsmidd 3-liters motor under uppbyggnad.
Projekttråden!
Ge mig ett bud på den. Kan säga att det ligger ett bud på den på 6500:- som den står utan rallystolen och moccaratten (orginal kommer sitta i vid försäljning) plus en uppsättning ok dubbdäck som räcker minst vintern ut.
hur ska man veta att de sitter rallystol och moccaratt i bilen? sitter de nåt annat kul som du inte tagit upp i annonsen? ganska svårt att lägga rimliga bud annars
Mvh
/Fredrik
Mvh
/Fredrik
Fredrik Salomonsson
0735226071
e30 649,7hk
0735226071
e30 649,7hk
- jimpa_jimmie
Kan väl se punkt 2 till 5 å lite till som sålt!
"Vem fan è Limmet?"
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic" onclick="window.open(this.href);return false; ... sc&start=0
Jimmie Roth
0709-680760
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic" onclick="window.open(this.href);return false; ... sc&start=0
Jimmie Roth
0709-680760
mbfidde wrote:hur ska man veta att de sitter rallystol och moccaratt i bilen? sitter de nåt annat kul som du inte tagit upp i annonsen? ganska svårt att lägga rimliga bud annars
Mvh
/Fredrik
Hehe va lite trött när jag la ut annonsen :p har inte hunnit lägga upp några bilder men det kommer eller om ni skickar ett mess till mig så kan jag mmsa bilder. Sitter delrin bussningar i framvagnen (följer med bilen hehe) men mkt mer än så är det väll inte förutom schmiedmanns justerbara shortshift som jag me ska behålla:p som sagt det är ingen skönhet men den duger till det jag har använt den till.
jimpa_jimmie wrote:Kan väl se punkt 2 till 5 å lite till som sålt!
Det verkar som det;) syns imorgon
Punkt 2-5 är sålt men bilen finns kvar. Som sagt så sitter det en m50b25 IV + Zf-låda och lamell diff och bara det är värt 10000:- (sitter andra grejer på den som är värt lite extra) den som tar bilen innan nästa helg får den för 7500:- får då kommer eventuellt nya bilen och jag har inte plats till denna längre:(
Bump! Den som tar bilen i helgen får den för 8500:- med allt (rallystolen,ratten,shortshiften mm) som sagt lamelldiff,Zf låda ,m50b25 IV, coilovers bak, svarta baklampor, xenon mm mm.
Nås lättast på mobilen 0732-527413
Nås lättast på mobilen 0732-527413
Come on! Ingen som vill ha en roligvinter bil som inte kan gå back på? 8000:-
-
Hade köpt den direkt om den inte hade
Varit så satans långt bort
Varit så satans långt bort
Helgen är inte över än så skynda;) kan även ta hälften av pengarna vid hämtning av bilen och sen resten vid löning om det hjälper för nån.