pampers_38 wrote:Precis lagt ut Bmwn på blocket...........
Blocket?
Mm Blocket....
Väldigt blandade känslor...
Du får dra igång en PPF best of blocket tråd då.. När du får erbjudande om 2 kameler, 1 dotter som ser ut som Magnaten i klänning och en andel i en pizzeria som delbetalning eller nåt
Skratta åt eländet lite..
Sedan alltid surt att måsta sälja fin/projektbilar
HOOL: Du får dra igång en PPF best of blocket tråd då.. När du får erbjudande om 2 kameler, 1 dotter som ser ut som Magnaten i klänning och en andel i en pizzeria som delbetalning eller nåt
Sedan alltid surt att måsta sälja fin/projektbilar [/quote]
Ska ta o göra de! Senast IDAG så kom en gubbe o skulle köpa en Volvo v70 av mig.. Utsatt för 19k. Han klagade på precis ALLT som har med bilen o göra! Inte ens de sprillans nya Nokian däcken var fina!?
Började nästan skratta när han tokvägrade ge mer än 10k!
Han tog fan priset idag!
Angående projektbilen så är de blandade känslor men måste ju inte sälja den.. Kanske får nå ryck.. Man vet ju aldrig.. Men å andra sidan så har de ju spårat så helvete mot vad jag planerade från början..
Pimplaren wrote:[quote="pampers_38"]Precis lagt ut Bmwn på blocket...........
Blocket?
Mm Blocket....
Väldigt blandade känslor...
Du får dra igång en PPF best of blocket tråd då.. När du får erbjudande om 2 kameler, 1 dotter som ser ut som Magnaten i klänning och en andel i en pizzeria som delbetalning eller nåt
Sedan alltid surt att måsta sälja fin/projektbilar [/quote]
Var kom jag in i dina bilaffärer nånstans?
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
Sedan alltid surt att måsta sälja fin/projektbilar