Som rubriken lyder. Håller på och grottar i sprut och tändningen. Kollat runt och hittar inget jättebra att läsa om vart MSD6a:n ska kopplas på sm4an. Någon som vet vilka siffror på kablarna det ska vara vore jag otroligt tacksam =) Tråkig att få erfarenheten friskt kopplat hälften brunnet på så dyra saker OBS det finns inget kvar av den gamla elen.
MVH
Koppla msd6a till autronic sm4
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Koppla msd6a till autronic sm4
Driving a fast SAAB is like coming out of the closet, You might surprise someone but your still gay!
- Bmwandreas
- Moderator
Re: Koppla msd6a till autronic sm4
rosa-vit ut ur autronic till vit MSD 6.
Chippa bilen? Fixar de flesta för 3995kr. Maila aa@pure-pf.com med bilmodell,årsmodell och regnr.
Ok tack för svar. Verkar som det ena elschemat inte riktigt stämmer överens med färgerna på kablarna. Någon som uppmärksammat detta?
Driving a fast SAAB is like coming out of the closet, You might surprise someone but your still gay!
Flera kablar i min sm4 härva hade fel färg, jag ringde alla kablar mot utgångarna och skrev om färgerna i manualen.
Det är även ganska vettigt att läsa både den svenska och den engelska manualen allt som ofta...
Det är även ganska vettigt att läsa både den svenska och den engelska manualen allt som ofta...