Är nästan en tradition nu med söndags uppdateringar.
Många bilder på små saker som fixats
Dock vissa med sämre kvalité (Fotograf ska jag nog inte bli.
Börjar med ett stort tack till kompissen som ställt upp och svettsat 1200cm alu svetts fog
Bara stödpinnarna som ska i och fästen till fuel railen.
Skönast var iaf att spridarna med fuelrail går fritt från huv. (var lite orolig när jag mätte men det skulle gå)
3.5" Rostfritt kommer mullra fint, vart dock inte tid över för att börja på avgaset i helgen. :/
En annan polare var shyst och bytte filter & o-ringar på spridarna skönt och ha sånt fräsht.
Blev lite dåligt med bilder på spakstället, men har iaf bytt resterande bussningar nu.
Rem & Hjul
Har även själv öst lite med Tigen och svettsat lite alu. Kompressor hus, termostathus kylare och Intercooler omsvettsat
Bytte till andra VAG spolar som var lite längre
M3 oljefilter hus, generator har hittat sin plats. Servopump slangar och remspännare/rem är där nu också
Rengjort lite servobehållare också
Oljeretur, liten specialare. Men funktion före finess får det bli ibland.
Tryckrör mont.
Helgens FAIL, hade kastat i skrot blocket och toppen som jag hade som mall när jag byggde grenrör i bakluckan på farsans slit å släng bil jag lånat.
Trött som fan 02.30 efter ett 14 timmars garagepass i lördags så satte jag mig i bilen och öste hem. I en lite tvär kurva dunkar det till i bak.
Då har blocket ramlat omkull och träffat med ett litet hörn på rutan. Så vart å tejpa hela rutan me silvertejp
Japp det var vad jag lyckats med i helgen