dålig säljes mm ?????
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
dålig säljes mm ?????
hej tycker det blivit dålig säljes forum senaste tiden
när man lägger ut en säljes annons på beg delar så försvinner dessa ! visst förstår om man satte som i system och importera delar men beg , är väll ändo beg ??
visst marknaden har ändrat sig väldigt mycket och alla firmor har olika priser så är det därför ni sätter käppar i hjulen ??
förr kunda man ju hitta en och anna del på ppf forumet men nu är det ju endast vissa delar man hittar
andra forum dissa ju inte detta ??
och likaså när man dom få gånger hittat sponsorer så försvinner den täxten i signaduren
men för vissa får man lägga ut firma namn hur mycket som helst ! tycker bara det är så synd .
särbehanlas ju en hel del där tyvär
mvh robert
när man lägger ut en säljes annons på beg delar så försvinner dessa ! visst förstår om man satte som i system och importera delar men beg , är väll ändo beg ??
visst marknaden har ändrat sig väldigt mycket och alla firmor har olika priser så är det därför ni sätter käppar i hjulen ??
förr kunda man ju hitta en och anna del på ppf forumet men nu är det ju endast vissa delar man hittar
andra forum dissa ju inte detta ??
och likaså när man dom få gånger hittat sponsorer så försvinner den täxten i signaduren
men för vissa får man lägga ut firma namn hur mycket som helst ! tycker bara det är så synd .
särbehanlas ju en hel del där tyvär
mvh robert
070-4944680
Re: dålig säljes mm ?????
Jag tror man måste tänka att det är ett företags största(??) reklampelare vi hänger på.. jag menar, maxi har ju inte smygreklam för willys vid sina butiker.
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
- Ronnie AVR
Dawe_A wrote:Jag tror man måste tänka att det är ett företags största(??) reklampelare vi hänger på.. jag menar, maxi har ju inte smygreklam för willys vid sina butiker.
De var ju en ganska dålig jämförelse iof. En bättre jämförelse är att nån som är sponsrad av willys inte får ha sin willys jacka på sig inne på Ica maxi utan måste ta av sig den innan besök i butik. Och det kan man väl kalla kränkning tom?
Låt folk få ha vad dom vill i sin signatur. Dom flesta handlar ju hos Ppf ändå och att börja rensa folks signatur kommer bara skapa massa skitsnack samt pakjkastning tror ja.
Köpesannonserna kan jag förstå att dom försvinner så det står klart och tydligt i reglerna att saker ppf själva säljer säljer blir borttagna! Folk sitter ju och gör köpesannonser på styrsystem,grenrör,spridare m.m och ppf säljer ju allt detta!
Sen kan jag också hålla med om att säljesdelen har blivit tamare än för tex 1-2år sedan!
Sen får vi ju inte glömma att ppf inte är ett random forum utan det är ju mer eller mindre deras supportforum, dom står ju bakom det!
Det är ju inte som tex rejsa eller sävarturbo.
Sen kan jag också hålla med om att säljesdelen har blivit tamare än för tex 1-2år sedan!
Sen får vi ju inte glömma att ppf inte är ett random forum utan det är ju mer eller mindre deras supportforum, dom står ju bakom det!
Det är ju inte som tex rejsa eller sävarturbo.
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Finns regler och dessa efterföljs, konstiga/felaktiga annonser raderas av en Mod.
Ang spons osv kan jag inte svara på.
Ang spons osv kan jag inte svara på.
MVH Oliver Turbo Turtle
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Är den fin balansgång för grabbarna grus. Tror inte att om någon privatperson säljer av sina prylar för att sedan köpa värre prylar av dom stör dom så värst mycket utan de vill nog mer slippa ha de som sätter i system att sälja nya saker som de också säljer. Det svåra är ju för dom hur hårt man kan dra det. Företaget ppf är ju beroende av forumet
Ronnie AVR wrote:Dawe_A wrote:Jag tror man måste tänka att det är ett företags största(??) reklampelare vi hänger på.. jag menar, maxi har ju inte smygreklam för willys vid sina butiker.
De var ju en ganska dålig jämförelse iof. En bättre jämförelse är att nån som är sponsrad av willys inte får ha sin willys jacka på sig inne på Ica maxi utan måste ta av sig den innan besök i butik. Och det kan man väl kalla kränkning tom?
Låt folk få ha vad dom vill i sin signatur. Dom flesta handlar ju hos Ppf ändå och att börja rensa folks signatur kommer bara skapa massa skitsnack samt pakjkastning tror ja.
jag svarade just för säljesdelen. Tänkte fråga vad han menade med kränkning men suddade ut det sen.
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
dålig säljes mm ?????
Bara gilla läget, det är inte "vårt" forum, utan PPF's.
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
- Christian.N
Jag tycker inte det är så svårt. Det är inte min sida utan nån annans. Vill dom då ha det på ett speciellt sätt så är det bara för mig att rätta mig efter det. Passar det inte så är det bara kila vidare..
Respekt kallas det, är inte svårare än så.
Respekt kallas det, är inte svårare än så.
Enköping, 073-3104393
Alla ska vara snälla i marknadsdelen..
Fick fan frossbrytningar av abstilens när den stängdes förra gången..
- Growl! - http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false; -
- Jonathan Danell
- 0702755150
- Jonathan Danell
- 0702755150
Hool wrote:Alla ska vara snälla i marknadsdelen..
Typ 3 miljoner 1+ !
Markus Jonsson
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Magnaten wrote:Bara gilla läget, det är inte "vårt" forum, utan PPF's.
+1
Kristian Brozinic
________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
Om du har klagomål kan du pm:a istället för att sitta och lipa här Robert?
Den här diskusionen har varit uppe tidigare och svaret är detsamma:
Vi är ett företag. Vi vill inte att delar som man köper hos andra ska säljas här, de kan ni sälja på det företagets vältraffikerade forum?
Säljes är precis lika bra som det alltid varit, jag hittar det jag söker och blir av med det jag vill sälja. Finns inget forum som har sådan omsättning av delar vad jag vet.
Låser tråden, vill man något kan man pm: a.
Den här diskusionen har varit uppe tidigare och svaret är detsamma:
Vi är ett företag. Vi vill inte att delar som man köper hos andra ska säljas här, de kan ni sälja på det företagets vältraffikerade forum?
Säljes är precis lika bra som det alltid varit, jag hittar det jag söker och blir av med det jag vill sälja. Finns inget forum som har sådan omsättning av delar vad jag vet.
Låser tråden, vill man något kan man pm: a.
M3:an 2008:
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
10.18@233.6