värde på 525 -93

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Post Reply
Cab16v

värde på 525 -93

Post by Cab16v »

vad kan en sådan tänkas ge för pris. han har inte råd med bil längre (arbetssökande)
finns endast vinterhjul. tror avgaset var dåligt. säkert en o annan buckla/bula mm.

eller är det mer lönande att sälja motor, bakvagn, låda, innredning mm löst.
finns intresse så kan jag kolla om han vill sälja i delar, men jag får isof skruva av dom..

har kollat på blocket men många tror det är guld dom säljer. alltså vad bilen/delarna rimligtsvis kan kosta
och inga drömpriser, detta är han numera införstådd med.
ButterflyRacing

Re: värde på 525 -93

Post by ButterflyRacing »

Cab16v wrote:vad kan en sådan tänkas ge för pris. han har inte råd med bil längre (arbetssökande)
finns endast vinterhjul. tror avgaset var dåligt. säkert en o annan buckla/bula mm.

eller är det mer lönande att sälja motor, bakvagn, låda, innredning mm löst.
finns intresse så kan jag kolla om han vill sälja i delar, men jag får isof skruva av dom..

har kollat på blocket men många tror det är guld dom säljer. alltså vad bilen/delarna rimligtsvis kan kosta
och inga drömpriser, detta är han numera införstådd med.

Motor och låda går att sälja. Men resten av grejorna är inget värt. Jag har skrotat 6-8 st 525or på senare år...och det är sällan man får några grejor sålda.
Sälj bilen hel.
Håkan Carlsson
070-57 323 57
Cab16v

Re: värde på 525 -93

Post by Cab16v »

som jag trodde då, vad pallar lådan med för vrid?? kanske jag skulle köpa den? om den e nått o ha..
Post Reply