Kraftman skrotar bil..
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Kraftman skrotar bil..
Fan vilken tid det tar för karln,
http://www.renault.se/
Tänk om de slängt in en meksnubbe tex härifrån, då hade det inte varit mycket kvar av bilen efter 1 dag
http://www.renault.se/
Tänk om de slängt in en meksnubbe tex härifrån, då hade det inte varit mycket kvar av bilen efter 1 dag
Peugeot 407 sw 2005 2.0hdi panorama ED.
-
Re: Kraftman skrotar bil..
Är nog ganska svårt när man (antar jag?) inte får använda några riktiga verktyg annat än slägga och spett...
Står dessutom att han bara jobbar 5 minuter om dan
Om det sen är sant eller inte det vettifan.
Om det sen är sant eller inte det vettifan.
Aaah det är rätt stökigt...
0709-854845.
0709-854845.
skaderisken är mycket stor så därför jobbar han bara 5 min per dag.
Ok, blir risken lägre då eller:D Kvittar väl om man jobbar 5 min eller 5 timmar per dag, bilen tar ju lika lång tid att skrota ändå, bara att det är utslaget på fler dagar.
Kan det vara så att det är en av de dummaste bilreklamerna all time?
Ok, blir risken lägre då eller:D Kvittar väl om man jobbar 5 min eller 5 timmar per dag, bilen tar ju lika lång tid att skrota ändå, bara att det är utslaget på fler dagar.
/Henrik
Klippte han av drivaxlarna med plåtsaxen haha hade man blivit så svettig som han med att dona med bilar hade man gett fan i det..
072 931 6764
Instagram novasikko
Instagram novasikko
Hehe på dag 6 säger han att han är tillbaks från akuten.. Konstigt när man arbetar i linne.
If we dont make it alive, its a hell of a good day to die!
HenrikF wrote:skaderisken är mycket stor så därför jobbar han bara 5 min per dag.
Klart att skaderisken blir lägre om kroppen får ta igen sig mellan passen
V8
Jo, men 5min om dagen... Så stor skaderisk är de nog inte. Han hade mig orkat med ett par timmar tycker man:smile:
/Henrik
Ser bara otroligt dumt ut, hade varit 10 gånger häftigare med en riktig skruvare som demonterar hela bilen på några timmar. Att slå sönder en bil tröttnar man på efter 5minuter, kanske därför han bara håller på så pass länge
Kristian Brozinic
________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
Nåväl vad ska man säga. Renault är bara urin..
Anledningen till att han bara får demolera bil 5 min per dag är att de vill dra ut på tiden då erbjudandet gäller.
Anledningen till att han bara får demolera bil 5 min per dag är att de vill dra ut på tiden då erbjudandet gäller.
-073-7266 822-
325 e36, 558nm 415whp@ 1,2bar Såld
pampers_38 wrote:Nåväl vad ska man säga. Renault är bara urin..
detta måste redan vara klart förmskadan i armen fick han några dagar innan finalen i starke man
som var i des
pm om det är nått
Det lär vara klart sen länge inte ställer dom upp en bil i en verkstad med upplysningt och med kameror o skit så han kan slå på bilen 5 min om dagen.
Markus Jonsson
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- Christian.N
Brox wrote:Ser bara otroligt dumt ut, hade varit 10 gånger häftigare med en riktig skruvare som demonterar hela bilen på några timmar. Att slå sönder en bil tröttnar man på efter 5minuter, kanske därför han bara håller på så pass länge
Precis, hade varit häftigare om någon hade demonterat hela bilen ner till varje bult och sen lagt ut det på en stor yta.. Ungefär som dom gamla wolksvagen bilderna =)
Enköping, 073-3104393
Överenskommelsen var att hela bilen skulle få plats i lådan som står bakom.
Kollade på en film igår när han skrotar den, ena sekunden stoppade han ner framstolarna i lådan och då var den överfull, sen byttes kameravinkeln och då var lådan fan inte överfull
I call bullshit, fuck you Renault.
Kollade på en film igår när han skrotar den, ena sekunden stoppade han ner framstolarna i lådan och då var den överfull, sen byttes kameravinkeln och då var lådan fan inte överfull
I call bullshit, fuck you Renault.
Aaah det är rätt stökigt...
0709-854845.
0709-854845.