Highburg wrote:ser bra ut andy..Jobba på ..När kommer du ner då du skulle ju kommit i slutet av feb
haha ja du. man åkte ju på att börja arbeta igen så det tar ju lite av tiden sen så bygger man ju ihop din gamla m50 till knack fast i 3l verstion nu istället meeeen har tänkt att åka ner massor av gången och det är ju tanken som räknas va?
förövrigt din gammla koppling och svänghjul jag har
blir 5petad och förhoppningsvis egenbyggt svänghjul modell jätte lätt
tack. jo jag har rätt klart för mej vad som behövs göras för att få den i bilen och det kommer inte alls bli som på 300 utan jag tänkte köra med orginal fästen osv
Vill gärna se byggbilder på svänghjulet sen.. är lite intresserad av ordna ett lätt svänghjul till mitt bygge men vill inte punga ut 7000.- för ett JB racing eller UUC...
Händer inte mycket här när man har en gnällig kärring med bulle i ungnen samt en tös på 2år som tar all tid som fins efter jobbet som dessutom är för många timmar på dyngnet
Men är i garage bytar läget just nu och ska hyra in mig hos PPF,s hov lackerare Stoffe förhoppningsvis så kommer han piska på mej lite så jag orkar dra fet röven till garaget och få nått gjort
men har iaf köpt e36 styrning och fram nav av Högberg så man får 5 bult och snabbare styrning och gjort lite Bonje hyllsor till dom