keda wrote:Hej på er! Jag frågar er Ålänningar om ni har nån kontakt med Robin (PegiPax)? Han har inte ens tankat hem sina pm sen 21/3 så jag undrar om nånting har hänt honom? Kan ni be honom att ta kontakt med mej isf, han vet vad det gäller! Ha en skön vår o hoppas man får se många fräna byggen i sommar! MVH Keda
Fick du tag på PegiPax ? ? ?
Peter Zetterberg 070-5291145
*** BMW 328i touring -96 e36 *** BMW 325 cab M50 -89 e30 *** BMW 325 cab "328 m52b28" -91 e30 *** BMW 320 -84 e30 *** BMW 325ix -87 e30 *** BMW 325 -88 e30
Jag köpte HD vippor av Björn. Jag satte in pengar i förskott (ska nämnas att de va 3000kr), han skickade grejjerna samma dag och jag hämtar ut det 2 dagar senare välembalerat och bra, allt stämde.
zetterberg wrote:Gör ett försök till att hitta PegiPax! (Robin Ivars, Åland)
Nån som vet vad människan håller på med, kanske har hans telefonnummer? Vadsomhelst.. ?
r.ivars wrote:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En bilstöld har skett på åland av en E30 TURBO.
personen som är misstänkt är anhållen vad jag fått höra av vänner på åland. Han har samma efternamn som mig och hans förnamn börjar på R men är inte Rickard. Han bor på åland och fanns där med den stulna bilen.
Killen är inte släkt med mig och FRAMFÖRALLT har ingenting med mig att göra!
ryktas att det skickats folk efter mig och lite grejer, men det är inte beställt av ålänningarna iallafall
Att sno något eller allra hellre någons bygge skulle jag aldrig göra, jag vet själv hur fan man skulle må om nån snodde det man lagt alla kulor och all energi på!!
Jag köpte HD vippor av Björn. Jag satte in pengar i förskott (ska nämnas att de va 3000kr), han skickade grejjerna samma dag och jag hämtar ut det 2 dagar senare välembalerat och bra, allt stämde.
Kanonbra affär gick hur smidigt som helst.
Mvh Robban
Tack det samma! Inget krångel, smidigt och bra. 5 av 5 möjliga
och kan rekomendera denna kille fullt ut, han skickade delen innan jag betalt, och la ut pengar för frakt, sen fick jag betala det efter, skit trevlig kille, fick gott om bilder och lite trevligt bilsnack via sms
Köpte svänghjul av:
Danne.Lindberg
Jag förde över pengar, han skicka direkt efter, absolut ingetting att klaga på där heller
Sålde stötdämpare till m_f han förskottsbetalade och bad mig lämna dem på ett glasmästeri i komunen där jag jobbar Därifrån hämtade hans pappas kollega dem. Inga problem alls snabbt och smidigt!