Ju mer mottryck man har ju lättare är det hålla laddet nere.
Med en BW475 så blir det rätt högt med mottryck därför skenar det inte lika lätt.
MVH:
Tony
PPF 60mm WG
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: PPF 60mm WG
http://www.agsinorrkoping.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/pages/AGs-i-Nor ... 0531972387" onclick="window.open(this.href);return false;
M5 Turbo 1099.3 whp
Audi RS2 936 whp
http://www.facebook.com/pages/AGs-i-Nor ... 0531972387" onclick="window.open(this.href);return false;
M5 Turbo 1099.3 whp
Audi RS2 936 whp
Re: PPF 60mm WG
Bäst att försäkra sig om att det inte går att åka på nå kärringtryck ...Nä men blir nog att modda om eller bygga nytt grenrör i vinter så man kanreglera trycket lite stabilare förhoppningsvis
Re: PPF 60mm WG
Hade samma problem på min s14 trots 60mm wg (med taskigt dragna rör till wg´n).
Första året löste jag det genom att helt enkel sätta dit en extra 38mm wg på 4:ans rör i flödesriktningen. Det funkade rätt bra.
Nu i vintras gjorde jag en uppdatering och drog ett extra rör från 4:an direkt mot wg´n och då funkar det prima.
Första året löste jag det genom att helt enkel sätta dit en extra 38mm wg på 4:ans rör i flödesriktningen. Det funkade rätt bra.
Nu i vintras gjorde jag en uppdatering och drog ett extra rör från 4:an direkt mot wg´n och då funkar det prima.
jonas_edling@hotmail.com
0736-560290
0736-560290