Tjena,
Fick de samtalet jag faktiskt aldrig trodde jag skulle få.
Klockan 00,30 natten till idag så var det nån/några som satte en av våra kunders bilar i brand på Mekonomen i Älvsjö längs huddingevägen. Denna bil totalförstördes samt 2 andra närliggande bilar började självklart brinna.
Skriver ut detta för jag hoppas även om chansen är liten att nån har iaktagit nånting iallafall. För några nätter sedan så brann det i en lastbil några km bort som också var anlagd.
Nån kanske vet något?
Leder tips till gripande så kommer jag betala ut en summa för besväret.
Långskott men jag testar iallafall!
Tråkiga e att folk inte förstår att man sliter dag som natt för att få något att funka, nästan så man grinar morgonen efter för man e så jävla trött, o så händer något sånt här!
Vill man inte tipsa mig på 0708-177922 så får man självklart vända sig till Polisen anonymt. Polisen når ni på 114 14
Mvh Robin
Brand Mekonomen Älvsjö Bilverkstad
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Brand Mekonomen Älvsjö Bilverkstad
Audi S2 2,5 liter - 800whp?
VR Motor Stockholm AB
Robin Raita
VR Motor Stockholm AB
Robin Raita
-
Re: Brand Mekonomen Älvsjö Bilverkstad
Tråkigt när sånt där händer... Hoppas allt löser sig!
//Kim
//Kim
Overload Racing
Kim Norgren
076-0175311
Kim Norgren
076-0175311
Nåra jävlar satte eld på nåra bilar i Rissne området typ samma kväll, fast mycket tidigare.
076-115 58 55
-88 E30 325IK
-88 E30 325IK
Det samme skjedde i mitt nærområde.. 2 ganger satte de i brann biler ved togstasjonen, 3. gangen satte de i brann 3 biler ved ett boligområde, og eksakt samtidig ble en smykkebutikk ranet... all utrykning gikk jo til brannen..
-Bård_Jørgensen-
-Norge-
+47-908 80 757
-Norge-
+47-908 80 757
- Christian.N
Var flera bilar som brunnit i Märsta också såg jag i förrgår.. Så säkert nåt planerat och då bränner dom bilar för att locka iväg snuten kanske??
Jävligt trist när det händer!
Jävligt trist när det händer!
Enköping, 073-3104393