Strandholm wrote:kompressorn ska sticka upp genom huven, vara nå grönjävligt stor och helst ineffektiv utav helvete och bara se frän ut som fasen.
Jaha, top fuel er ineffektivt altså?
Jag har då inga planer på att ha en topfuel motor i min charger men du är så välkommen att ha vilken motor du vill i din jänkare.
Och att säga att "det funkar på topfuel så då e det de bästa grejjerna till min raggarbil också" är ungefär lika vettigt som att tro att ens volvo 740 får bättre aerodynamik föratt man sätter en osthyvel på bakluckan föratt "formel1 bilarna har ju det".
Strandholm wrote:kompressorn ska sticka upp genom huven, vara nå grönjävligt stor och helst ineffektiv utav helvete och bara se frän ut som fasen.
Jaha, top fuel er ineffektivt altså?
Jag har då inga planer på att ha en topfuel motor i min charger men du är så välkommen att ha vilken motor du vill i din jänkare.
Och att säga att "det funkar på topfuel så då e det de bästa grejjerna till min raggarbil också" är ungefär lika vettigt som att tro att ens volvo 740 får bättre aerodynamik föratt man sätter en osthyvel på bakluckan föratt "formel1 bilarna har ju det".
Strandholm wrote:kompressorn ska sticka upp genom huven, vara nå grönjävligt stor och helst ineffektiv utav helvete och bara se frän ut som fasen.
Jaha, top fuel er ineffektivt altså?
Jag har då inga planer på att ha en topfuel motor i min charger men du är så välkommen att ha vilken motor du vill i din jänkare.
Och att säga att "det funkar på topfuel så då e det de bästa grejjerna till min raggarbil också" är ungefär lika vettigt som att tro att ens volvo 740 får bättre aerodynamik föratt man sätter en osthyvel på bakluckan föratt "formel1 bilarna har ju det".
haha, nå har du røyka sure sokker vettu.. det er jo du som skriver svart på hvitt at stor kompressor er ineffektivt, det blir vel LITT generalisering eller?!
Med 815cui kan du hente ut MYYYYYYYCKET mos uten överladning, som fungerer på hele registeret inte noe tråkig s38 turbo som fungerar kun från 5500rpm+, mens den er en moped under 5000rpm