Söker e30_tobbe!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
Söker e30_tobbe!
Hej!
Söker en användare här som heter e30_tobbe på forumet... Tror han heter Tobias Hovbrandt och han bor tydligen i Skärblacka! Någon som känner honom?
Han hade delar till salu för ett tag sen som jag skulle köpa. Sa då att han skulle skicka dom så fort han hade pengarna på kontot men det var några veckor sedan... Trist att inte kunna lita på folk!
Om någon känner personen så skulle jag vara mycket tacksam om den ville säga till han att jag ska ha grejerna denna vecka eller alternativt få tillbaka pengarna omgående.
Hoppas på att någon känner honom och kan säga till han så slipper vi krångla till det...
Har skickat PM, ringt och skickat sms men inget svar!
Finns kanske fler som väntar på grejer och har varit godtrogna och betalt i förskott?
//Kim
Söker en användare här som heter e30_tobbe på forumet... Tror han heter Tobias Hovbrandt och han bor tydligen i Skärblacka! Någon som känner honom?
Han hade delar till salu för ett tag sen som jag skulle köpa. Sa då att han skulle skicka dom så fort han hade pengarna på kontot men det var några veckor sedan... Trist att inte kunna lita på folk!
Om någon känner personen så skulle jag vara mycket tacksam om den ville säga till han att jag ska ha grejerna denna vecka eller alternativt få tillbaka pengarna omgående.
Hoppas på att någon känner honom och kan säga till han så slipper vi krångla till det...
Har skickat PM, ringt och skickat sms men inget svar!
Finns kanske fler som väntar på grejer och har varit godtrogna och betalt i förskott?
//Kim
Overload Racing
Kim Norgren
076-0175311
Kim Norgren
076-0175311
Re: Söker e30_tobbe!
Vill minnas att det inte är första gången? Fler som har klagomål?
M3:an 2008:
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
-
Bäckis wrote:Vill minnas att det inte är första gången? Fler som har klagomål?
Borde ju finnas fler drabbade... Tror han varit ganska aktiv på Säljes delen!
Overload Racing
Kim Norgren
076-0175311
Kim Norgren
076-0175311
-
Någon mer drabbad? Eller någon som känner han?
Skicka PM om ni inte vill skriva att ni känner han här...
//Kim
Skicka PM om ni inte vill skriva att ni känner han här...
//Kim
Overload Racing
Kim Norgren
076-0175311
Kim Norgren
076-0175311
-
Verkar som det bara är jag som har/haft problem... Nu verkar det lösa sig i alla fall!
Fick kollinummer igår så något är skickat och på väg till mig.
//Kim
Fick kollinummer igår så något är skickat och på väg till mig.
//Kim
Overload Racing
Kim Norgren
076-0175311
Kim Norgren
076-0175311
- Fredh-Holma
jag råkade ut för precis samma sak.
Efter några veckor kom veven och han skyllde på bussgods.
MASSA DELAR | http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... 496#405496
-
Fredh-Holma wrote:jag råkade ut för precis samma sak.
Tråkigt sånt där! Ska man sälja saker och erbjuder sig att skicka så kan man väl göra det direkt... Annars kan man ju sälja på plats istället.
//Kim
Overload Racing
Kim Norgren
076-0175311
Kim Norgren
076-0175311
Kim Norgren wrote:Fredh-Holma wrote:jag råkade ut för precis samma sak.
Tråkigt sånt där! Ska man sälja saker och erbjuder sig att skicka så kan man väl göra det direkt... Annars kan man ju sälja på plats istället.
//Kim
Nu tar jag ingens parti eller något alls men det kan ju hända att grejer händer och att man blir försenad pga vissa grejer. MEN det minsta man kan göra är iaf att höra av sig och säga det till personen som sitter och väntar på grejerna.
Sedan att det knappt finns någon som gör det är en annan grej, hur svårt är det att skicka ett sms eller ringa?
Mvh
Fartverket.se Sveriges snabbaste myndighet. In och regga dig idag!
Performance Center Syd
RPMotor
Performance Center Syd
RPMotor
-
Bolero wrote:Kim Norgren wrote:Fredh-Holma wrote:jag råkade ut för precis samma sak.
//Kim
Nu tar jag ingens parti eller något alls men det kan ju hända att grejer händer och att man blir försenad pga vissa grejer. MEN det minsta man kan göra är iaf att höra av sig och säga det till personen som sitter och väntar på grejerna.
Sedan att det knappt finns någon som gör det är en annan grej, hur svårt är det att skicka ett sms eller ringa?
Mvh
Helt sant! Men i mitt fall så sa han att det var skickat för några veckor sedan... Fast det egentligen blev skickat denna vecka. Hoppas grejrna dyker upp iaf!
//Kim
Overload Racing
Kim Norgren
076-0175311
Kim Norgren
076-0175311
Kim Norgren wrote:
Helt sant! Men i mitt fall så sa han att det var skickat för några veckor sedan... Fast det egentligen blev skickat denna vecka. Hoppas grejrna dyker upp iaf!
//Kim
Det är bara riktigt dålig stil.
mvh
Fartverket.se Sveriges snabbaste myndighet. In och regga dig idag!
Performance Center Syd
RPMotor
Performance Center Syd
RPMotor
- Fredh-Holma
Bolero wrote:Kim Norgren wrote:Fredh-Holma wrote:jag råkade ut för precis samma sak.
//Kim
Mvh
Nu handlade det om veckor och fick väl tag i han 1-2 ggr under denna tid efter en massa ringande, mailande och pm skickande.
MASSA DELAR | http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... 496#405496
-
Jag bytte bil med honom för något år sedan,han provkörde och godkände bilen jag hade och jag berättade dom för mig alla kända felen, bör kanske sägas att jag har aldrig varit med om någon som provkört en bil såpass hårt som han gjorde! En vecka senare hör han av sig och berättar att bilen har rasat och är sjukt missnöjd över bytet,går ytterligare någon vecka så får han ett ras igen, och denna gången är killen fly förbannad på mig och skyller allt på mig..jag får diverse hot,han ska komma och byta tillbaka vare sig jag vill eller inte,jag får samtal/sms av hans bror osvosv... Jag hade vid bytet lovat att skicka någon framskärm och expansionskärl tror jag det var, mest för att vara snäll. Men efter hans bemötande kände jag ingen anledning att vara snäll mot honom på något vis vilket gjorde honom ännu mer förbannad! Efter att ha tagit printscreen på hans hot och extremt omogna beteende kontaktade jag hans mamma,först då blev det tyst på snorungen! Nu blev det en lång historia, men jag ville bara varna er för denna pys som verkar högst opelåtlig!
Daniel Lindén 0738107803
Trance_boy@hotmail.com
Trance_boy@hotmail.com
-
Tråkigt att höra! Jag fick till slut mina grejer... Tror han tröttnade på att jag ringde och skickade mail varje dag
//Kim
//Kim
Overload Racing
Kim Norgren
076-0175311
Kim Norgren
076-0175311
Psyksjuk... trist att folk ska hålla på!
MVH Oliver Turbo Turtle
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Ta bort och blockera denna användarn ?
Kristian Brozinic
________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|