Nån som har en i fint skick liggandes?
Ser ut precis som en mtech2 ratt fast i mocca istället för läder.
M3 e30 EVO ratt. (mtech2 ratt i mocca)
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
- Strandholm
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
Re: M3 e30 EVO ratt. (mtech2 ratt i mocca)
ebay eller bmw liinus så lovar jag dig att du inte blir besviken, även fast dom kostar
Lackerare
- Strandholm
jag är less på att köpa nya grejjer till en bmw ifrån 1989 sen hade det inte skadat att spara in ett par slantar på en beggad.
Man vill inte ha en beggad moccaratt, tänk svettmohammed som sladdad runt med den, kebab i ena handen och dicken i andra! sen på ratten o kladdaStrandholm wrote:jag är less på att köpa nya grejjer till en bmw ifrån 1989 sen hade det inte skadat att spara in ett par slantar på en beggad.
MVH Oliver Turbo Turtle
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Där fick du han på bar gärningPimplaren wrote:Man vill inte ha en beggad moccaratt, tänk svettmohammed som sladdad runt med den, kebab i ena handen och dicken i andra! sen på ratten o kladdaStrandholm wrote:jag är less på att köpa nya grejjer till en bmw ifrån 1989 sen hade det inte skadat att spara in ett par slantar på en beggad.
Bmw 325i -90 Mtech-2
Bmw 335i -07
Bmw 335i -07
- Strandholm
svettmohammed får sladda runt och äta hur mkt kebab han vill bara jag får min jävla ratt
Pimplaren wrote:Man vill inte ha en beggad moccaratt, tänk svettmohammed som sladdad runt med den, kebab i ena handen och dicken i andra! sen på ratten o kladdaStrandholm wrote:jag är less på att köpa nya grejjer till en bmw ifrån 1989 sen hade det inte skadat att spara in ett par slantar på en beggad.
Glöm inte snorkråkorna
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009