535 -88 säljes i delar !

Sälj dina trimdelar

Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast

Post Reply
jockefors

535 -88 säljes i delar !

Post by jockefors »

hejsan är ny här men hoppas att jag är välkommen här ändå !

Har funderingar på att sälja bilen då jag har 2 till att lägga ut pengar på , har ingen brådska att sälja så får jag inte det jag vill ha så får den stå kvar tills jag får lusten tillbaka att fixa den men vore klart skoj om någon vela fortsätta med bilen.

Motor: M30B35
Låda: fräsch manuell 5 växlad

börjar med det negativa: dåliga bussningar , dämpare/fjädrar , koppling , däcken är sopor då jag haft sommarhjulen på min diesel med en hjulinställning som är värre än värst.

det positiva är att bilen är nästintill rostfri , är någon bubbla runt blinkerserna .
nya LED bakljus , nya svarta dimljus , svarta sidoblinkers, hellas svarta strålkastare , köpte ett nytt glas till lyktorna så det ser inte så roligt ut , har funderat på att byta ut alla för helhetens skull men det kostar ju tyvärr ..

M-Paket runtom , avtagbart drag , skinnstolar från 540 tydligen med armstöd , skinnbaksäte och svarta skinndörrsidor.
specialbygd hatthylla med högtalare i , alla högtalare i bilen är utbytta till MDS grejer , steg nerbyggt i reservhjulsbaljan med glas över.
Motorn är enligt förra ägarn bytt och hade då gått 15 000 , gått nu 17 000 isåfall , finns inge uppgifter om det tyvärr men den är pigg och går riktigt bra .. massvis med bilder finns att få om så önskas..

Bilder mailas utan problem då dom jag har är för stora att laddas upp i annonsen tyvärr.

riktigt bra turboämne , eller eller en väldigt fin bruksbil!
bilen står i varmgarage i hudiksvall där den även visas då kopplingen inte är så pigg att åka någonstans

ring efter 17:00 om du vill ringa.

EJ MAILKONTAKT då någon tyckte min mail verkade bra att kapa ! skicka sms eller ring!
076 81 22 603

MvH Jocke Fors
Last edited by jockefors on 11 May 2011, 18:08, edited 1 time in total.
jockefors

Re: 535 -88 turboämne eller fin brukis ?

Post by jockefors »

länkar till där bilder finns på bilen , tyvärr rätt dåliga men man ser hur den ser ut iaf ..

Royal blau metallic är färgen.

http://www.garaget.org/?car=229403&image=2171700
holsta

Re: 535 -88 turboämne eller fin brukis ?

Post by holsta »

skicka gärna lite fler bilder på bilen :) till min mail : dholstan@gmail.com
Daniel Holst
073-4220960

TIG och MAG svetsare
rollin' hard in a e34
jockefors

Re: 535 -88 säljes i delar !

Post by jockefors »

üpp ! säljes i delar !
ej mailkontakt då nån kapat den.
jockefors

Post by jockefors »

hepp hepp hepp ! mycket godis ! tokfräsch inredning i skinn , framstolarna har armstöd , M-Paketet vill jag mycket gärna sälja helt..

ruskigt fräsch drivlina ! enligt förra ägarn hade motorn gått 16 000 ca , runt 17 nu då. känns riktigt fräsch iaf !!
AGranlund

Post by AGranlund »

En kompis tar lådan om du skickar. Ber han ringa dig i eftermiddag.
Bmw m5 3,8 sommar
Bmw m535 turbo race
Bmw 525 vinter hink
jockefors

Post by jockefors »

AGranlund wrote:En kompis tar lådan om du skickar. Ber han ringa dig i eftermiddag.

okaj , men ingen har ringt idag ..
Post Reply