Har Carsoft 6.5 men jag lyckas inte installera o få det att fungera på en laptop med windows 7 64bit.
Hur ska jag gå till väga för att få det att fungera?
Carsoft 6.5 problem
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: Carsoft 6.5 problem
har fått låna en dator med xp o där har jag fått igång programmet men de fungerar inte.
När jag startar upp programmet me den ikon som man ska göra så avslutas programmet (felaktig åtgärd) när jag startar igång felsökningen.
Kör jag igång programmet med en annan ikon o startar en felsökning så går de igång fast då kommer de upp " module is not responding" hela tiden, står bara o söker...
kan va så att jag har fel version av carsoft eller crackfil eller så gör jag fel när jag installerar...
Vore tacksam för svar eller om nån kan hjälpa mig att få igång de. Eller e de nån som har ett program som fungerar som vill dela me sig...
När jag startar upp programmet me den ikon som man ska göra så avslutas programmet (felaktig åtgärd) när jag startar igång felsökningen.
Kör jag igång programmet med en annan ikon o startar en felsökning så går de igång fast då kommer de upp " module is not responding" hela tiden, står bara o söker...
kan va så att jag har fel version av carsoft eller crackfil eller så gör jag fel när jag installerar...
Vore tacksam för svar eller om nån kan hjälpa mig att få igång de. Eller e de nån som har ett program som fungerar som vill dela me sig...
startar du med CARSOFT.EXE eller CARSOFT65BMW.EXE ? du ska starta det med den sistnämnda, så kommer du till felsökningsprogrammet direkt. Samt kan vara så att du får öppna mappen där programmet ligger och starta det, trotts att du har skapat en skrivbordsikon.
*Bmw E36 320 -92 (M52B28, M3-Optic, M-Killer)
*Bmw E30 320 Touring Turbo -89
*Bmw E30 320 Touring Turbo -89
Carsoft 6.5 problem
Sorry om jag kapar tråden lite
Men kör ni med usb adapter eller har ni com-port på datorn? Jag provade med en adapter ifrån classe och den funkade inte..
Men kör ni med usb adapter eller har ni com-port på datorn? Jag provade med en adapter ifrån classe och den funkade inte..
M3 3.2 -96
IsmoN wrote:Sorry om jag kapar tråden lite
Har gjort samma utan resultat.
David Levin
0736807188
Örebro
e23 725 TDS
e24 635i
e36 323i (s50)
0736807188
Örebro
e23 725 TDS
e24 635i
e36 323i (s50)
Sitter själv å klurar på detta å ska se om ja kan komma upp med en lösning,
borde gå tycker man ju
borde gå tycker man ju
Jag höll på o böka men fick ordning på de tillslut. var länge sen men skrev en liten notis om hur jag gjorde
Sen om de hjälper er eller inte vet jag inte.
1. Kör setup
2. Kör BMWv65sp01ENG.exe
3. lägg in crack filerna
4. Installera drivrutin för com port adapern (om man har nån sån)
5. Kontrollera port inställningar i enhetshanterarn och carsoft
Jag kör detta på en dator med win7 32bit ihop med en usb - com port adapter.
Sen om de hjälper er eller inte vet jag inte.
1. Kör setup
2. Kör BMWv65sp01ENG.exe
3. lägg in crack filerna
4. Installera drivrutin för com port adapern (om man har nån sån)
5. Kontrollera port inställningar i enhetshanterarn och carsoft
Jag kör detta på en dator med win7 32bit ihop med en usb - com port adapter.
Leo Andersson
0761261580
e30 m20b27 turbo!
Mercedes E63 Amg
e30 325 cab
0761261580
e30 m20b27 turbo!
Mercedes E63 Amg
e30 325 cab