2 skivig, tjockare diskar.. = blir inte varm lika fort = mer slir
dagens update, bakis som ett spett så jag gjorde lite munkar för att kvickna till.. 3 liters m50 maskin is the shit !
turbad som oturbad
nya racepumpen ifrån ppf, kod: motverka kavitering och flöda mer.
hrrm, tänkte visa lite att jag pysslar med el, tidskrävande men är värt att man lägger nån tanke extra till det för framtida fix, för att inte nämna hur mycket bättre hela bygget ser ut när få grejer är lämnade åt slumpen!
hwk jocke hade låtit tigen lysa
provskjutning med såkallad babianröv.. 2st pljus per sida.. gammal audi s2 term
här har vi mitt länkage, många som requestat att få veta vad jag åker... Hemligt som satan så sprid inte bilden
Som man kan se på bild är det ett allmänt fallfärdigt vanligt ZF länkage ifrån blandade lådor.. Som jag förlängt med M8 bult och en pensionerad garagemig med flusstråd
aluminium är så fint att jobba med
och jockes såg är fin för latmask-välbefinnandet!
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Önskar jag bandat mitt mutter när lådjäveln jävlas med mig igen.... Hur kan det skilja så mycket mellan ZF & ZF kan man ju fråga sig...
H*Rkopplingen får inte plats... SÅ nu blir det nån form av distansring mellan motor och låda + förlängd ingående axel.... För ett svänghjul på ett par millimeter lär man ju inte ha...
här är pesen som tar i... men vid närmare test så får inte tilton urtrampningslagret riktigt plats heller så.... distansring får det bli..
Premiär 7maj i västerås tack och hej....
passade på och finlira lite istället för att återfå sinnesro... blästrade expansionskärl
åkte och kollade på traktorer
fint blir det när man blästrar innan!
bankat in inredningen igen och pluggat i elen + flyttat och kopplat om hydrauliska handbromsen..
surgrejar lite med lådhelvetet en sväng igen
börjar bli fullt på grejer bak i bilen (som laserturken säger)
an12 för vatten till motor... så mustigt!!
bäckis får sin önskan igenom 2år för sent =) bygger om "kylslangen"
20 grader!! dags att promodda asfalt!
i veckan tänkte jag koppla klart soppan helt + vattensystemet helt och försöka mig på en liten uppstart så man vet att det är grönt... Sen vänta in drivlinan som kan ta precis hur kort eller lång tid som helst.