Info om Säljare/Köpare
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
Re: Info om Säljare/Köpare
Prova skriv hans email adress i sökfältet på Facebook. Funkar ibland.
Info om Säljare/Köpare
ButterflyRacing wrote:Ska detta bli ett seriöst forum...som efterstävats i flera trådar om uppförande, så kanske vi kan slippa sånna eftermälen som följde Christians inlägg.
Det är INTE ok att att kalla folk för lowlife mm...utan att ha full insyn i det hela. Det tillför inte heller ett skit....varken för Christian eller någon annan.
Att sitta gömd bakom ett nick...och hota och kalla andra för alltmöjligt är bara fegt.
Antar att du syftar på mitt inlägg... Med tanke på att jag skrev "lowlifen" så syftar jag på alla som verkar ha svårt att sköta affärer korrekt, varför ska det vara så svårt att göra en affär korrekt?
Sen är jag inte speciellt anonym, tar nog 2 minuter att ta reda på vem jag är
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
Wiic wrote:Någon som vet någonting om någon "Jörgen Karlsson"?
Han hade sett min köpes annons på "Svarta" dörrsidor och e-mailade mig/addade mig på msn och sa att han hade ett par. Enligt honom fanns dörrsidorna i Strömstad, men efter att ha googlat o sökt lite med hans e-mail adress så verkar det som han är bosatt i Kiruna..
Han ville ha förskottsbetalt givetvis, och frågade efter adress och hela köret och sa att han skulle skicka det då jag behöver dem fort..
Nu en vecka senare efter att jag fört över pengarna så har jag inte hört ett skit och får inte tag i honom. Tyvärr vet jag inte användarnamnet här, men om någon vet något om denne Jörgen, säg till!
Hare bra, Mvh
Jag "köpte" ett grenrör av honom och har inte fått de levererat än. skulle ha dykt upp för 2 veckor sen ungefär.
Nu har han en polisanmälan mot sig. Bara hoppas att polisen hittar honom.
Jag hittade honom på zandlådan dock.
Upplysningar om vem denna person är tas gladeligen emot.
Linus Hedendahl
076 31 94 728
Bygger:
Malakitgrön E30 327 Turbo Touring -89
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=38747
076 31 94 728
Bygger:
Köpte lite AN-prylar av Bernis, supersmidig affär.
Sålde sedan en servopump med slangar till odd, all heder åt honom!
Bussgods strulade med efterkravet så det blev exkl frakten men Odd bråkade för att han skulle betala frakten också så att det blev korrekt.
11/10!
Bussgods strulade med efterkravet så det blev exkl frakten men Odd bråkade för att han skulle betala frakten också så att det blev korrekt.
11/10!
Evinrude wrote:Köpte lite AN-prylar av Bernis, supersmidig affär.
11/10!
Bussgods kan vara lite roliga.. FIck tele av ett företag här i byn att min diff hade kommit.. Hämtade den i andra ändan av byn..
Du skulle sett minen på bussgods killen när jag sade "Näe jag har redan hämtat den.. Den ligger i bilen.. Hamnade ute hos <företag>"
Efterkrav på den med frakt..
Hursomhelst.. ON topic.
Köpte en bok av Chrillej82 som kom i brevlådan efter jag satt in pengar.. Smidigt och snabbt..
- Growl! - http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false; -
- Jonathan Danell
- 0702755150
- Jonathan Danell
- 0702755150
BaCCoN wrote:Wiic wrote:Någon som vet någonting om någon "Jörgen Karlsson"?
Han hade sett min köpes annons på "Svarta" dörrsidor och e-mailade mig/addade mig på msn och sa att han hade ett par. Enligt honom fanns dörrsidorna i Strömstad, men efter att ha googlat o sökt lite med hans e-mail adress så verkar det som han är bosatt i Kiruna..
Han ville ha förskottsbetalt givetvis, och frågade efter adress och hela köret och sa att han skulle skicka det då jag behöver dem fort..
Nu en vecka senare efter att jag fört över pengarna så har jag inte hört ett skit och får inte tag i honom. Tyvärr vet jag inte användarnamnet här, men om någon vet något om denne Jörgen, säg till!
Hare bra, Mvh
Jag "köpte" ett grenrör av honom och har inte fått de levererat än. skulle ha dykt upp för 2 veckor sen ungefär.
Aj fan, synd att du också råkat ut för honom, jag har också polisanmält honom.
E30 M50.
Wiic wrote:BaCCoN wrote:Wiic wrote:Någon som vet någonting om någon "Jörgen Karlsson"?
Hare bra, Mvh
Känns sådär att fler personer har råkat ut för den här idioten. Men ju fler som anmäler desto bättre.
Linus Hedendahl
076 31 94 728
Bygger:
076 31 94 728
Bygger:
Jag kommer från strömstad från början
jag kan höra mej för om det fins någon sån där
fins det så tror jag han kommer ha problem att gå lite senare isf
pm om det är nått
Andy_b wrote:Jag kommer från strömstad från början
Kanon!
E30 M50.
Köpte servo med slanagar av Evinrude.
Allt var bra packat och skickades direkt så 10/10 till han.
hade dock problem med att bussgods inte ville ha lika mkt som jag ville betala men de löste sej med lite tjat
hoppas du fick rätt belopp utbetalt av bussgods med.
Allt var bra packat och skickades direkt så 10/10 till han.
hade dock problem med att bussgods inte ville ha lika mkt som jag ville betala men de löste sej med lite tjat
hoppas du fick rätt belopp utbetalt av bussgods med.
E30 M50 Turbo
070-554 85 15
070-554 85 15
Wiic wrote:Andy_b wrote:Jag kommer från strömstad från början
Kanon!
som sagt jag bor i strömstad och strömstad är litet..ingen jag känner igen vid det namnet och dom som håller på med bmw är räknade på en halv hand...men skulle det vara så att han bor här....
https://www.facebook.com/DrideritRacing" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.garaget.org/driderit" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.myspace.com/bornofsinband" onclick="window.open(this.href);return false;
tel 0733-368987
http://www.garaget.org/driderit" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.myspace.com/bornofsinband" onclick="window.open(this.href);return false;
tel 0733-368987
kanske nån här som bor i kiruna som vet vem den där jörgen är om de är hans riktiga namn,kiruna är ju inte så jätte stort.
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
A.Granlund, köpte kolvar av honom, trevlig prick de där, rekommenderas
Bilar: BMW M3 E46 -02, 2002Tii -75, 1600-2 -68 och VW Buss -74
- Sjögren Racing
Wiic wrote:BaCCoN wrote:Wiic wrote:Någon som vet någonting om någon "Jörgen Karlsson"?
Hare bra, Mvh
Lägg upp hans mail och kontaktuppgifter.Så vi andra inte blir drabbade.
076-0308240
Tack för ett bra köp i lördags!
Köpare, cgranberg
Säljare, Birro
Kommer sitta som en smäck!
5/5
Köpare, cgranberg
Säljare, Birro
Kommer sitta som en smäck!
5/5
Bmw 316i e30
Hej på er!
Jag frågar er Ålänningar om ni har nån kontakt med Robin (PegiPax)?
Han har inte ens tankat hem sina pm sen 21/3 så jag undrar om nånting har hänt honom?
Kan ni be honom att ta kontakt med mej isf, han vet vad det gäller!
Ha en skön vår o hoppas man får se många fräna byggen i sommar!
MVH Keda
Jag frågar er Ålänningar om ni har nån kontakt med Robin (PegiPax)?
Han har inte ens tankat hem sina pm sen 21/3 så jag undrar om nånting har hänt honom?
Kan ni be honom att ta kontakt med mej isf, han vet vad det gäller!
Ha en skön vår o hoppas man får se många fräna byggen i sommar!
MVH Keda
325 cab -94
320 i 2,7 turbo -88 såld
323 ia -85 skrot
325 cab -87 såld
full gas spar tid
320 i 2,7 turbo -88 såld
323 ia -85 skrot
325 cab -87 såld
full gas spar tid