Skojare från V-ås

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

RoDe

Skojare från V-ås

Post by RoDe »

kanske bra o varna folket här inne för två skojare från v-ås trakterna innan fler blir drabbade. Tror en utav dom är medlem här???

http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=4&t=55997
The Lower Class
RoDe

Re: Skojare från V-ås

Post by RoDe »

The Lower Class
JimmyA

Post by JimmyA »

Tack för varningen. Sånt här ska fram. Killen är online nu. Hoppas han känner sig riktigt misslyckad.
När en bil är så jävla slö att den får ha regplåtar är den helt ointressant!
SoreuQ

Post by SoreuQ »

Tur att denna tråden kom upp.

Mailade honom häromdagen om en ny härva till vinterbilen..
Tommy Nauclér
BMW 325 Turbo - Powered by PPF
BMW 335D - Powered by Vtech
Thörn

Post by Thörn »

verkar vara fler här som känner till det sedan innan
viewtopic.php?f=2&t=52065&p=434761#p434761
Peugeot 407 sw 2005 2.0hdi panorama ED.
RoDe

Post by RoDe »

Varför raderas inte hans konto bara?

Ett rent forum här utan en massa parasiter som lever på att blåsa folk uppskattas mycket. Noll tolerans mot sånt folk på det här forumet borde det va.
The Lower Class
nicke.t

Post by nicke.t »

sparka ut skiten.förstör för alla.
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
P.Herrdahl

Post by P.Herrdahl »

PM till Bäckis så är han väck, simpelt!

Paul Herrdahl, 0730649656, madein36@hotmail.com
TIG svetsare.
Audi S/RS
pizza

Post by pizza »

Känner, eller kände killen, inte sett han på typ 1år.

Alltid vart en bra snubbe, jobbat fast, barn å sambo..... Känns för mig j*vligt konstigt att han skulle göra så här, MEN, betyder inte att jag har rätt.
Bara hoppas de e ett missförstånd å att han löser det snarast annars får man stå sitt kast å de brukar göra ont.....

Hoppas framför allt att folk får tebax sina kulor.

Pizza
335d -07
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
micke999

Post by micke999 »

helt missat den här tråden..

tråden mellan mig och toffe ja vad säger man han är lika full av skit som påsarna jag plockar efter min hund med!!och där kommer vi ingenstans för han hatar mig lika mycke som jag hatar han så sätter jag ...

sävar tråden så ja vippen har gett mig 1000kr men han ska ha en härva till ett vems pratade vi om idag!

daniel har jag pratat med senast idag med och de kommer lösa sig

sen är de väl några som inte jag har affärer med som skrivit i tråden.

niklas hade jag med kontakt med idag och han är nöjd över våran affär han skrev bara för han vart nervös när han såg tråden.

visst säger inte att jag har 100% rent mjöl i påsen för tillfället för haft mycke som hänt i mitt privatliv på senare som gjort att dom senare affärerna blivit lidande men jag jobbar på de för att alla ska bli nöjda..

vad jag vet har jag aldrig missskött någon affär på detta forum.

mina 2cent i ämnet men sen är de ju alltid två sidor av varje historia
ms racing
Bödvar

Post by Bödvar »

micke999 wrote:helt missat den här tråden..

tråden mellan mig och toffe ja vad säger man han är lika full av skit som påsarna jag plockar efter min hund med!!och där kommer vi ingenstans för han hatar mig lika mycke som jag hatar han så sätter jag ...

sävar tråden så ja vippen har gett mig 1000kr men han ska ha en härva till ett vems pratade vi om idag!

niklas hade jag med kontakt med idag och han är nöjd över våran affär han skrev bara för han vart nervös när han såg tråden.

visst säger inte att jag har 100% rent mjöl i påsen för tillfället för haft mycke som hänt i mitt privatliv på senare som gjort att dom senare affärerna blivit lidande men jag jobbar på de för att alla ska bli nöjda..

Sköt dina affärer, personligen skiter jag högaktningsfullt i om säljarnes privatliv rasat ihop helt. Har säljaren utlovat en vara till ett visst datum och man inte får något innan dess eller inte hört något från säljaren så är den enda godtagbara ursäkten din egna begravning, möjligtvis.

Men pratar man med varandra och kommer överens (vilket går utmärkt i 99.9% av fallen) så löser det sig ju oftast utan dessa trådar och säljaren behåller sitt (förhoppningsvis) fläckfria rykte.

Personligen skulle jag antagligen inte göra affär med dig efter att ha sett dessa trådar.

Nu säger jag inte att du gjort det, men folk som blåser/medvetet lurar personer på kapital eller prylar hamnar någonstans i närheten av våldtäcktsmän i värde på en skala.

Ja, jag är sur. Har antagligen själv blivit blåst av en säljare som varken svarar i telefon/mejl längre..

Du har inte blåst någon - Sure, skärp dig i framtiden och SKÖT dina affärer.
Du har blåst någon - Far åt helvete, och stanna där.

Ta det inte personligt såvida du inte blåst någon :wink:

*Host* :arrow:

(Inkomst senaste taxeringsåret
Taxerad förvärvsinkomst: 0 kr
Sammanräknad inkomst: -140 kr
Inkomst av tjänst: 0 kr)
Mattias Johansson
Gamleby
X73-9258703

Bmw E28 M535 Turbo. S38 på G.
micke999

Post by micke999 »

Bödvar wrote:
micke999 wrote:helt missat den här tråden..

Sköt dina affärer, personligen skiter jag högaktningsfullt i om säljarnes privatliv rasat ihop helt. Har säljaren utlovat en vara till ett visst datum och man inte får något innan dess eller inte hört något från säljaren så är den enda godtagbara ursäkten din egna begravning, möjligtvis.

Men pratar man med varandra och kommer överens (vilket går utmärkt i 99.9% av fallen) så löser det sig ju oftast utan dessa trådar och säljaren behåller sitt (förhoppningsvis) fläckfria rykte.

Personligen skulle jag antagligen inte göra affär med dig efter att ha sett dessa trådar.

Nu säger jag inte att du gjort det, men folk som blåser/medvetet lurar personer på kapital eller prylar hamnar någonstans i närheten av våldtäcktsmän i värde på en skala.

Ja, jag är sur. Har antagligen själv blivit blåst av en säljare som varken svarar i telefon/mejl längre..

Du har inte blåst någon - Sure, skärp dig i framtiden och SKÖT dina affärer.
Du har blåst någon - Far åt helvete, och stanna där.

Ta det inte personligt såvida du inte blåst någon :wink:

*Host* :arrow:

(Inkomst senaste taxeringsåret
Taxerad förvärvsinkomst: 0 kr
Sammanräknad inkomst: -140 kr
Inkomst av tjänst: 0 kr)

mycke skitsnack från folk som inte är inblandade eller änns har nått med saken att göra på savar
har pratat med dom personer som är inblandade!

sen att folk man inte änns pratat med lägger sig i och säger ditten och datten.
är inte medlem på savarturbo så kan inte svara där och inte speciellt sugen häller då 85%är folk som inte är inblandade dom andra har jag pratat med

och vad min deklarerade inkomst har med nått att göra skulle jag gärna vilja veta?
ms racing
RoDe

Post by RoDe »

även om du är luspank och inte har en krona och svåra motgångar i privatlivet så är det ingen ursäkt att blåsa folk, missköta sina affärer eller vad det än är du kallar det för. så ser jag det hela.
The Lower Class
micke999

Post by micke999 »

RoDe wrote:även om du är luspank och inte har en krona och svåra motgångar i privatlivet så är det ingen ursäkt att blåsa folk, missköta sina affärer eller vad det än är du kallar det för. så ser jag det hela.

vem har jag blåst då?
ms racing
Bödvar

Post by Bödvar »

Jag sa aldrig att det var din inkomst, inte häller att du blåst någon.

Finns ju ingen anledning att bli sur, inte direkt så jag anklagat dig? Men du kanske tar åt dig av någon anledning?
Mattias Johansson
Gamleby
X73-9258703

Bmw E28 M535 Turbo. S38 på G.
Eklund84

Post by Eklund84 »

jag och micke har pratat igår och ska nog lösas detta hoppas jag.
har tagit lång tid men så länge grejerna kommer så är ja nöjd.handlar ändå om mycket pengar.
har som sagt handlat av han förut och tog lång tid men fick iaf grejerna=)
har bra tålamod men blir ja blåst så är de liksom no mercy.
anklagar han inte för något än iaf och tror på grejerna kommer.

Daniel
Beemer
micke999

Post by micke999 »

Eklund84 wrote:jag och micke har pratat igår och ska nog lösas detta hoppas jag.
har tagit lång tid men så länge grejerna kommer så är ja nöjd.handlar ändå om mycket pengar.
har som sagt handlat av han förut och tog lång tid men fick iaf grejerna=)
har bra tålamod men blir ja blåst så är de liksom no mercy.
anklagar han inte för något än iaf och tror på grejerna kommer.

Daniel

tackar för ditt förtroende trots att de tagit lång tid nu pga lite saker som du vet om!kommer kompensera dig för att du fått vänta med
ms racing
Post Reply